  • 1. Data: 2004-11-30 15:39:11
    Temat: Zmiana właściwości sądu -Sąd Pracy-help???
    Od: "Piotr" <n...@o...pl>

    Witam,
    oto moja historia:
    -w 2001 pracowałam w pewnej firmie w stolicy.
    Po wypowiedzeniu naruszajacym KP, pozwałam ich do sądu pracy z roszczeniem
    odszkodowania, oczywiście do sądu w Warszawie(siedziba firmy).
    Do chwili obecnej odbyła się 1 -na(jedna rozprawa)!!!.
    Doszło do tego, że rok zajęło wysłanie listy pytań do świadka w mej sprawie
    do Olsztyna w celu przesłuchania go w drodze pomocy prawnej.
    Jestem załamana i w@#$%na tym "urągowiskiem sprawiedliwości".
    Czy jest jakiś sposób aby przenieść tę sprawę do sądu u mnie na prowincji,
    gdzie zapewne byłaby obsądzona w ciągu 2-3 tygodni??.
    Jesli tak, to jakich argumentów w piśmie do warszawskiego sądu użyć???
    Dzięki za radę,
    Maria

  • 2. Data: 2004-11-30 16:45:46
    Temat: Re: Zmiana właściwości sądu -Sąd Pracy-help???
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Piotr napisał(a) w wiadomości

    Nie da rady.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-11-30 20:11:48
    Od: "=mago=" <k...@w...pl>

    można wnieśc skargę na przewlekłość postępowania sadowego i zarządać od
    skarbu państwa przyznania odszkodowania do 10.000 złotych . skąrge wnosi sie
    do sądu przełożonego nad prowadzącym postępowanie
    to się uda powodzenia