    From: "Piotr" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zmiana właściwości sądu -Sąd Pracy-help???
    Date: Tue, 30 Nov 2004 16:39:11 +0100

    Witam,
    oto moja historia:
    -w 2001 pracowałam w pewnej firmie w stolicy.
    Po wypowiedzeniu naruszajacym KP, pozwałam ich do sądu pracy z roszczeniem
    odszkodowania, oczywiście do sądu w Warszawie(siedziba firmy).
    Do chwili obecnej odbyła się 1 -na(jedna rozprawa)!!!.
    Doszło do tego, że rok zajęło wysłanie listy pytań do świadka w mej sprawie
    do Olsztyna w celu przesłuchania go w drodze pomocy prawnej.
    Jestem załamana i w@#$%na tym "urągowiskiem sprawiedliwości".
    Czy jest jakiś sposób aby przenieść tę sprawę do sądu u mnie na prowincji,
    gdzie zapewne byłaby obsądzona w ciągu 2-3 tygodni??.
    Jesli tak, to jakich argumentów w piśmie do warszawskiego sądu użyć???
    Dzięki za radę,
    Maria