  • 1. Data: 2007-07-12 07:39:54
    Temat: Zmiana umowy ?
    Od: Badman <b...@a...pl>

    Witam
    Dotychczas za łącze internetowe płaciłem 48,80 zł. Dziś probując
    wejść na stronę www pokazał się komunikat od dostawcy Internetu, że
    szybkość łącza "przyspiesza" do 6000 Kbit i abonament od 1
    sierpnia wzrasta do 60 zł.
    Z dalszej treści komunikatu dowiaduje się, że wprowadzono także nową
    usługę z szybkością łącza 2000 Kbit za 48,80 zł (de fakto taką mam) i
    jak chcę z niej skorzystać to jest link do formularza, gdzie nawet
    _bezpłatnie_ mogę przejść na usługę za 48,80 zł. Dodatkowo jest
    przycisk "Przeczytałem komunikat, gdzie jak rozumiem wciśniecie
    go oznaczać będzie akceptacje płacenia 60 zł za abonament. Bez
    przyciśnięcia go nie mogę od kilku godzin wejść na żadną stronę www.
    W sobotę wyjeżdżam na urlop, wracam w sierpniu, więc gdybym dziś nie
    włączył komputera nawet bym o tym nie wiedział. Czy w takim przypadku
    także musiałbym płacić 60 zł.
    Czy dostawca Internetu może bez podpisania nowej umowy zmienić opcję
    łącza i tym samym zwiększyć abonament ?
    Badman

  • 2. Data: 2007-07-12 08:37:36
    Temat: Re: Zmiana umowy ?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Badman napisał(a):
> [...]
    > także musiałbym płacić 60 zł.
    > Czy dostawca Internetu może bez podpisania nowej umowy zmienić opcję

    Nie moze.

  • 3. Data: 2007-07-12 09:39:32
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Badman napisał(a):
> [...]
    > także musiałbym płacić 60 zł.
    > Czy dostawca Internetu może bez podpisania nowej umowy zmienić opcję

    Ktora firma tak dziala ?

  • 4. Data: 2007-07-12 10:40:55
    Od: Badman <b...@a...pl>

    Dla jasności zamieszczam zrzuty z komunikatu:
    http://nic-nac-project.de/~killer/11.png
    http://nic-nac-project.de/~killer/22.png

    Na razie nie nacisnąłem "Przeczytałem komunikat", więc bez bawienia
    się w proxy nadal nie mam www.
    badman

  • 5. Data: 2007-07-12 14:17:27
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Badman" <b...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > także musiałbym płacić 60 zł.
    > Czy dostawca Internetu może bez podpisania nowej umowy zmienić opcję

    Ja tam widzę coś innego.
    Dostawca podniósł cenę na 60 zł i tyle.
    Nie odpowiada ci nowa cena, zawsze możesz zrezygnować.
    Kwestia tylko tego jak powinien cię o tym poinformowac, a to zapewne masz
    napisane w regulaminie lub umowie.
    Poczytaj co pisze na temat informowania o zmianach.

  • 6. Data: 2007-07-12 18:47:07
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Badman napisał(a):
> [...]
    > http://nic-nac-project.de/~killer/22.png
    >
    > Na razie nie nacisnąłem "Przeczytałem komunikat", więc bez bawienia

    Mozesz klikac. Kto dowiedzie ze to ty ?