  • 1. Data: 2005-06-15 06:25:14
    Temat: Zmiana nazwiska a umowy bankowe
    Od: "marcolphus" <n...@z...mojego.maila>

    Mam takie pytanie: czy moja przyszła małżonka, która ma zaciągnięty kredyt
    mieszkaniowy na siebie, po zmianie nazwiska na podwójne (czyli obecne-nowe)
    musi także uwzględniać tę zmianę w umowie kredytowej/księgach wieczystych
    itp.?? Czy wystarczy fakt, że ma podwójne nazwisko i właściwie (prawie)
    nadal nazywa się tak, jak się nazywała (choć doszedł jej drugi człon
    nazwiska)?

  • 2. Data: 2005-06-15 09:50:46
    Temat: Re: Zmiana nazwiska a umowy bankowe
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    marcolphus napisał(a):
> [...]
    > itp.?? Czy wystarczy fakt, że ma podwójne nazwisko i wła?ciwie (prawie)
    > nadal nazywa się tak, jak się nazywała (choć doszedł jej drugi człon

    To są jednak dwa różne nazwiska.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-06-15 12:06:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    marcolphus wrote:
> [...]
    > itp.?? Czy wystarczy fakt, że ma podwójne nazwisko i właściwie (prawie)
    > nadal nazywa się tak, jak się nazywała (choć doszedł jej drugi człon

    wystarczy się przejść do banku z aktem małżeństwa. Sami sobie zmienią.
    Dopóki spłaca w terminie to niekogo nie interesuje, że się nazwisko
    zmieniło.