  • 1. Data: 2005-06-15 02:54:42
    Temat: Sprzedaż samochodu - niezgodnośc adresu zamieszkania z dowodem rejestracyjnym
    Od: "Miłosz K." <n...@m...WYTNIJTO.com>

    Sprzedałem pare dni temu swój samochód.
    Wczoraj zadzwonił nowy właściciel ,że nie chcą mu zarejestrowac auta,
    bo mój adres zamieszkania na umowie jest niezgodny z adresem w dowodzie
    rejestracyjnym samochodu.
    Niedawno zmieniałem mieszkanie i dokonałem zmiany zameldowania ale
    dowodu rejestracyjnego nie wymieniłem (wiedziałem że samochód będę za
    niedługo sprzedawał i nie chciałem ponosić kosztów wymiany ).
    Sugestia nowego właściciela ( a byc może urzednika z jego urzędu ) jest
    taka, żeby spisać nową umowę w której będzie mój stary adres.
    Nie wiem tylko czy jak tak zrobie to nie wpakuje się w jakies kłopoty bo
    już na podstawie tej istniejącej umowy zdązyłem wyrejestrowac samochód u
    siebie, poza tym w deklaracji PCC też został wpisany ten nowy adres.
    Czy z powodu niezgodności adresów taka umowa moze byc niewazna i urząd
    może odmówić rejestracji samochodu ?
    A może lepszym rozwiazaniem byłby jakiś aneks do tej umowy ze
    sprostowaniem dt. adresu ?

    --
    Miłosz Kłosowicz

    http://www.miklobit.com