  • 1. Data: 2007-08-20 21:14:36
    Temat: Zmiana cennika - dlaczego nie można wypowiedzieć umowy?
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Tak se właśnie siedzę i myślę...
    Dlaczego jak np. operator komórkowy, to niby nie mogę wypowiedzieć umowy?

  • 2. Data: 2007-08-20 21:28:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Grzegorz pisze:

    > Tak se właśnie siedzę i myślę...

    To lepiej idź spać. Z myślenia o tej porze niewiele jest pożytku.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-08-20 21:30:34
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Johnson pisze:

    > To lepiej idź spać. Z myślenia o tej porze niewiele jest pożytku.

    Cóż za merytoryczna odpowiedź ;)
    Takie "rozważania po 23" ;)

  • 4. Data: 2007-08-20 21:56:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Grzegorz pisze:

    > Cóż za merytoryczna odpowiedź ;)
    > Takie "rozważania po 23" ;)

    Bo zadajesz niewłaściwe pytanie. Zawsze możesz rozwiązać umowę :-)

    M.

  • 5. Data: 2007-08-20 22:04:41
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Bo zadajesz niewłaściwe pytanie. Zawsze możesz rozwiązać umowę :-)
    >
    > M.

    To był taki skrót myślowy. Myślałem, że wszyscy załapią.

  • 6. Data: 2007-08-20 22:08:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Grzegorz pisze:

    > To był taki skrót myślowy. Myślałem, że wszyscy załapią.

    To prześpij się, a potem podaj konkretne warunki, to podyskutujemy :-)

    M.

  • 7. Data: 2007-08-20 22:39:35
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    Grzegorz <odgdog@wytnij_to.tlen.pl> wrote:
    > Tak se właśnie siedzę i myślę...
    > Dlaczego jak np. operator komórkowy, to niby nie mogę wypowiedzieć umowy?

    Prawo telekomunikacyjne, art. 61 ust. 6 (o podwyższeniu cen) różni się
    od art. 59 ust. 2 (o zmianie regulaminu) dodaniem "z zastrzeżeniem art.
    57 ust. 6". Dlaczego - o to trzeba by pytać naszych przedstawicieli
    wybranych z ludu, a może też wybrać rozsądnych, którzy to zmienią...

    Stwarza to niebezpieczną możliwość (nie wiem, czy ktoś ją wykorzysta,
    ale zgodnie z literą prawa może) - promocja "pierwsze 12 miesięcy za
    darmo przy umowie na 3 lata", a po roku podwyższenie cen i albo trzeba
    płacić więcej do końca, albo zwracać "ulgę" (różnicę między zaporową
    ceną na czas nieokreślony, a promocyjną "za darmo" za dotychczasowe
    korzystanie z usługi). Internet 1 Mb/s za 33 zł miesięcznie (średnio
    przez 3 lata) wydaje się być na poziomie zbliżonym do ceny hurtowej
    jaką dostawca BSA płaci TP, a też na czymś chce on zarobić...

    Marek

  • 8. Data: 2007-08-21 07:02:39
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > przez 3 lata) wydaje się być na poziomie zbliżonym do ceny hurtowej
    > jaką dostawca BSA płaci TP, a też na czymś chce on zarobić...

    Np. w tele 2: Cena internetu 1 Mb przez pierwsze 15 miesięcy- 0zł, cena na
    czas nieokreślony 200 /dwieście złotych/. Ulga miesięczna 200 złotych. I
    weź to później wyrównuj, jak chcesz zrezygnować bo ci zrobią podwyzkę.

    wiatrak

  • 9. Data: 2007-08-21 14:44:26
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    MM pisze:

> [...]
    > przez 3 lata) wydaje się być na poziomie zbliżonym do ceny hurtowej
    > jaką dostawca BSA płaci TP, a też na czymś chce on zarobić...

    OK. ale jak były te wytknięcia UOKiK-u opom Komórek ich błędów, to
    pisało, że w przypadku zmiany cennika można zrezygnować, ale trzeba
    zapłacić "karę umowną".

    Jak dla mnie "ulga", to nie to samo, co kara umowna.