  • 1. Data: 2007-08-20 19:48:12
    Temat: Mała zbiórka na hipoterapie - Łukasz Czerwiński
    Od: Łukasz Czerwiński . <l...@i...pl>

    Witam serdecznie :)
    ,,Mała zbiórka na hipoterapie". To moja kolejna moja akcja do której
    zachęcam wszystkich mogących mi pomóc. Tym razem zbieram na
    hipoterapie, która jest mi teraz bardzo potrzebna, chodzi tu
    przedewszystkim o mój kręgosłup, który już trochę wykrzywił. Dlatego
    też proszę o pomoc. Niechodzi tu o duże sumy, za jazde z
    hipoterapełtką płaci się 25zł wydaje się, że to nie tak dużo, ale
    przez 2 tygodnie się robi aż 350zł, to jest bardzo dużo, przynajmnej
    dla mnie i dla moich rodziców

    Nr konta w mBanku:
    24 1140 2004 0000 3402 4099 0512

    Strona www: www.aswiatstron.cba.pl

    Pozdrawiam
    Łukasz Czerwiński

  • 2. Data: 2007-08-20 20:56:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Łukasz Czerwiński . wrote:
> [...]
    > hipoterapie, która jest mi teraz bardzo potrzebna, chodzi tu
    > przedewszystkim o mój kręgosłup, który już trochę wykrzywił. Dlatego

    To jest grupa o PRAWIE, a nie grupa ogłoszeniowo-żebracza.

    Przestaniesz wreszcie spamować wszędzie jak leci?

  • 3. Data: 2007-08-20 23:30:06
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Łukasz Czerwiński . pisze:

    > Witam serdecznie :)
    > ,,Mała zbiórka na hipoterapie". To moja kolejna moja akcja do której
    > zachęcam wszystkich mogących mi pomóc. Tym razem zbieram na

    czy mogę zgłosić to UKE jako SPAM?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 4. Data: 2007-08-21 06:49:27
    Od: "Lady Heather" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Łukasz Czerwiński ." <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    ,,Mała zbiórka na hipoterapie".

    Jak juz cos uda wyżebrać, to w pierwszej kolejnosci zamiast myslec o
    podskakiwaniu na koniu, pomysl o kupnie slownika ortograficznego.

    Lady Heather

  • 5. Data: 2007-08-21 07:17:46
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lady Heather" <l...@i...pl> napisał

    > Jak juz cos uda wyżebrać, to w pierwszej kolejnosci zamiast myslec o
    > podskakiwaniu na koniu, pomysl o kupnie slownika ortograficznego.

    W twoim tekście znalazłem tyle samo błędów co w jego, ale twój
    jest pięć razy krótszy. Przy czym Łukasz walczy z cieżką chorobą.
    A ty jak widać poddałaś się bez walki.

    > Lady Heather

    Lady, chłe, chłe, lady...

  • 6. Data: 2007-08-21 10:17:09
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Łukasz Czerwiński . napisał(a):
> [...]
    > hipoterapełtką płaci się 25zł wydaje się, że to nie tak dużo, ale
    > przez 2 tygodnie się robi aż 350zł, to jest bardzo dużo, przynajmnej

    na czym ta hipoterapia polega ?

    --
    Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że http://ZbigniewZiobro.ORG oklamal
    Cie w zakresie obrony koniecznej ? Czy Wiesz, że możesz sie bronic, a

  • 7. Data: 2007-08-21 11:35:55
    Od: Łukasz Czerwiński . <l...@i...pl>

    On 21 Sie, 12:17, Sowiecki Agent
    .pl>

    > na czym ta hipoterapia polega ?

    Na jeździe na koniu, tak w ogólnym tłumaczeniu :)

    Pozdrawiam
    Łukasz Czerwiński

  • 8. Data: 2007-08-21 12:29:58
    Od: "Lady Heather" <l...@i...pl>

    wiadomości news:fae3jl$mjq$1@news.onet.pl...

    > W twoim tekście znalazłem tyle samo błędów co w jego,

    Lol. urodziles sie taki glupi, czy brales jakies specjalne lekcje?:) Nie
    uzywam znakow diakrytycznych swiadomie bo przy moim programie mejlowym IM po
    prostu one nie istnieja:-)

    >. Przy czym Łukasz walczy z cieżką chorobą.

    No patrz. Ja mam RZS ale to nie oznacza, ze moge pisac z bledami.

    > A ty jak widać poddałaś się bez walki.

    Poddam sie jak wyladuje na wozku. Poki co jeszcze walcze, ale co taki cham
    jak ty moze o tym wiedziec?

    Lady Heather

  • 9. Data: 2007-08-21 14:58:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czy mogę zgłosić to UKE jako SPAM?

    Zgłosić oczywiście możesz, z tym że z góry uprzedzam, ze to nie jest
    niestety Spam w rozumieniu stosownej ustawy. On nie prowadzi działalności
    gospodarczej.

  • 10. Data: 2007-08-21 15:26:58
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Łukasz Czerwiński . napisał(a):
    > On 21 Sie, 12:17, Sowiecki Agent
    .pl>

    > Na jeździe na koniu, tak w ogólnym tłumaczeniu :)

    to tak ogolnie na kregoslup moga pomoc tylko cwiczenia fizyczne ktorymi
    obudujesz go masa miesniowa wszelkie inne terapie moga jedynie czasowo
    wylaczyc bol. A cwiczenia mozesz wykonywac w domu, wystarczy silna wola.

    P.