  • 11. Data: 2007-02-04 08:06:04
    Temat: Re: Złoddziej od części
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Dnia Sat, 03 Feb 2007 14:06:57 +0100, Tristan napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 3 lutego 2007 13:46
    > (autor Cyprian Prochot
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <eq206s$j0a$1@news.onet.pl>):

    > Wg federacji konsumentów da się...
    >
    > Ja jestem w trakcie ćwiczenia takiej zabawy:
    >
    > http://tristan.b7.pl/index.php/Prywatne/Prezenter
    >
    > zobaczymy co wyjdzie. Na razie oszustka przyjęła list. Paczki chyba nie, w
    > każdym razie, potwierdzenie zwrotne nie wróciło.

    Na razie wolałbym jeszcze nie "iść na wojnę" . Moze poprostu klient
    ....jest chory....??? i nie może odpisać jak sie nie odezwie i nie
    bedzie przesyłki trzeba bedzie zacząć sypać mu paragrafami i zgłośić
    wyłudzenie ??? na policji
    C.R.E.E.D.

  • 12. Data: 2007-02-04 18:12:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Osoba fizyczna

    Jeśli był to zakup za pośrednictwem portalu aukcyjnego, to popytaj innych
    kupujących, czy czasem i im nie zdarzyłem się dostać czego innego, niż zakupili.
    Pozytywne komentarze nie zawsze świadczą o pozytywnym zakończeniu transakcji,
    bowiem niektórzy boją się odwetowców. Gdyby się znalazło kilku takich, to można
    by było pomyśleć o złożeniu zawiadomienia o przestępstwie.

    Jeśli to nie przejdzie, to zostaje Ci pozew. Ale skórka nie warta wyprawy i moim
    zdaniem sprzedający o tym wie.

  • 13. Data: 2007-02-04 22:18:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 3 lutego 2007 15:37
    (autor gacek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <o...@g...ds.pg.gda.pl>):

    > swoja droga wylaczyc swoj numer za 90zl? bez sensu.

    Przecie numery się teraz kupuje w kiosku na pęczki, w cenie doładowania...
    Wygadali, to wywalą do kosza i kupią nowy....

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 14. Data: 2007-02-04 22:20:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 4 lutego 2007 09:06
    (autor C.R.E.E.D
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <eq446e$j1e$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Na razie wolałbym jeszcze nie "iść na wojnę" . Moze poprostu klient
    > ....jest chory....???

    Nie jest chory, bo na listy nie odpisywał, telefonu nie odbierał, ale
    negatywy i komentarze do negatywów wystawiał.

    > i nie może odpisać  jak sie nie odezwie i nie
    > bedzie przesyłki trzeba bedzie zacząć sypać mu paragrafami i zgłośić
    > wyłudzenie  ??? na policji

    No wysłałem wezwanie i odebrali. Teraz czekam 14 dni, bo wpisałem w wezwaniu
    że do 14 dni ma być zwrot gotówki i zgłaszam do sądu.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 15. Data: 2007-02-06 10:41:32
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > Jeśli to nie przejdzie, to zostaje Ci pozew. Ale skórka nie warta wyprawy
    > i moim zdaniem sprzedający o tym wie.

    Pozew? Przecież brak zwrotu kasy jest PRZESTĘPSTWEM :) Policja i doniesienie
    o popełnieniu przestępstwa.

  • 16. Data: 2007-02-06 15:33:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CiepliX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pozew? Przecież brak zwrotu kasy jest PRZESTĘPSTWEM :) Policja i doniesienie o
    > popełnieniu przestępstwa.

    A mógł byś ewentualnie mi przybliżyć, jakim Twoim zdaniem jest to przestępstwem?
    Najlepiej konkrety artykuł bym poprosił, to możemy polemizować.