  • 1. Data: 2008-01-23 19:55:49
    Temat: Złamanie ustawy o ochronie danych osobowych
    Od: "Yaro" <w...@v...pl>

    Witam serdecznie

    Wczoraj przyszło do mnie zaświadczenie z mojego banku, w okienku listu
    znajdowało się moje imie, nazwisko i adres oraz... numer PESEL i nr dowodu
    osobistego. Jest to ewidentne złamanie ustawy o ochronie danych osobowych.
    Jestem wściekły i chciałbym jakoś się "odwdzięczyć" bankowi za taką
    niespodziankę.

    Co radzicie?

    Pozdrawiam
    Yaro

  • 2. Data: 2008-01-23 20:04:10
    Temat: Re: Złamanie ustawy o ochronie danych osobowych
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Yaro napisał:
    [..]
    > Co radzicie?

    Pismo do banku z propozycją polubownego załatwienia sprawy poprzez
    dobrowolną zapłatę zadośćuczynienia w wysokości 15 tys. zł.

    Gdy odmówią do sądu i żądać

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2008-01-23 20:07:39
    Od: "Yaro" <w...@v...pl>

    > Pismo do banku z propozycją polubownego załatwienia sprawy poprzez
    > dobrowolną zapłatę zadośćuczynienia w wysokości 15 tys. zł.
    > Gdy odmówią do sądu i żądać

    Piszesz to serio :-/ ?

    Pozdrawiam
    Yaro

  • 4. Data: 2008-01-23 20:14:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Użytkownik Yaro napisał:
    > Piszesz to serio :-/ ?

    Tak. Nie wiem czemu zjadło końcówkę powinna brzmieć:

    "Gdy odmówią do sądu i żądać 50 tys. "

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2008-01-23 20:17:07
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Piszesz to serio :-/ ?

    O co synu nieświadomy pytasz Buzdygana ? :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 6. Data: 2008-01-23 20:17:52
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote
    > Tak. Nie wiem czemu zjadło końcówkę powinna brzmieć:
    >
    > "Gdy odmówią do sądu i żądać 50 tys. "

    Czym uzasadnisz taką kwotę, ponisłeś szkodę?

  • 7. Data: 2008-01-23 20:21:55
    Od: "Yaro" <w...@v...pl>

    > O co synu nieświadomy pytasz Buzdygana ? :)

    Hę ?

  • 8. Data: 2008-01-23 20:22:03
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Yaro" <w...@v...pl> wrote
    > Wczoraj przyszło do mnie zaświadczenie z mojego banku, w okienku listu
    > znajdowało się moje imie, nazwisko i adres oraz... numer PESEL i nr dowodu
    > osobistego.

    Przecież na dobrą sprawę już po samym nazwisku i adresie można Cię
    zidentyfikować.. Ale też bym się wkurzył. Ja bym się zastanawiał czy to
    złamanie przepisu.

    >Jest to ewidentne złamanie ustawy o ochronie danych osobowych.

    Podaj konkretny przepis.

  • 9. Data: 2008-01-23 20:25:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Yaro" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Co radzicie?

    Napisz do nich pismo, ze Ci się to nie podoba i w okienku adresowym umieść
    ich numer REGON, NIP i KRS. :-)

  • 10. Data: 2008-01-23 20:28:42
    Od: "Yaro" <w...@v...pl>

    > Napisz do nich pismo, ze Ci się to nie podoba i w okienku adresowym umieść
    > ich numer REGON, NIP i KRS. :-)

    Tylko, że te dane nie są poufne :)