  • 11. Data: 2006-02-11 12:38:04
    Temat: Re: Ziobro prawienik
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dskk2k$8el$1@news.interia.pl...
    > Napisz, w którym roku egzamin, kto był wtedy prokuratorem generalnym i
    > dlaczego chcieli go uwalić za poglady.

    Buahaha. Powiesz moze jeszcze, ze go sam PG egzaminowal i uwalil za poglady?
    :D Mysle, ze owczesny PG nawet nie wiedzial, ze istnieje taki aplikant, bo
    niby skad?

  • 12. Data: 2006-02-11 13:29:55
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Napisz, w którym roku egzamin, kto był wtedy prokuratorem generalnym i
    > dlaczego chcieli go uwalić za poglady.

    juz wiem skad pis ma takie poparcie

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-02-11 13:56:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Johnson* wypowiedziała te słowa:

    > Na pewno był aplikantem prokuratorskim. Ale co robił potem?

    Został wiceministrem sprawiedliwości ;-)
    Mam nadzieję, że i ja kiedyś nie będę żałował pewnych decyzji z
    przeszłości ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID:o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 14. Data: 2006-02-11 14:18:03
    Od: moris234 <m...@w...pl>

    Otto von Falkenstein napisał(a):

    > A co do twojego pytania: urodził sie w 1970 r. czyli egzamin powinien
    > zdawać w 1997 r Przybnajmniej w pierwszym terminie.

    Czemu w 1997 ? Wg moich obliczeń w 1996.

    Pzdr.

  • 15. Data: 2006-02-11 15:03:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    moris234 napisał(a):

    > Czemu w 1997 ? Wg moich obliczeń w 1996.

    A weług mnie to jeszcze wcześniej :). Wcześniej były krótsze aplikacje.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 16. Data: 2006-02-11 15:03:36
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Czułbym pustkę intelektualną, gdybym opierał się na tych ludziach -
    powiedział minister Ziobro "Gazecie Wyborczej".

    (onet.pl)

  • 17. Data: 2006-02-11 15:28:09
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A weług mnie to jeszcze wcześniej :). Wcześniej były krótsze aplikacje.

    Wszystko oczywiscie zależy od tego ile razy usiłował się na tę aplikację
    dostać :-P

    --
    Falkenstein

  • 18. Data: 2006-02-12 01:42:00
    Od: kangaroo <j...@e...com>

    On Sat, 11 Feb 2006 13:27:01 +0100
    Otto von Falkenstein <F...@g...pl> wrote:

    > 666 napisa?(a):
    > >
    > Taaa, oczywi?cie. Za pogl?dy.
    > Na egzaminie nie sprawdza si? pogl?dów tylko wiedz?.

    Chyba w Lublinie.

    Egzaminatorzy pewnie nie wiedza z gory kto podchodzi do egzaminow?
    Lapia ich na lapankach.

    > Ale twoja wypowied 1/4 jest w pewien sposób zrozumia?a.
    > Wszak zazwyczaj, ci, co na studniach si? nie nauczyli i polali egazmin,
    > og?aszaj? wszem i wobec, ?e profesor sie ich czepia?, albo ?e to
    > dlatego, ?e mieli czerwone krawaty. Jak kto? si? nie nauczy?, i nie zda?
    > na aplikacj? to og?asza wszystkim, ?e to dlatego, ze nie mia? w rodzinie
    > prawnika, albo, ?e nie da? ?apówki. A jak kto? si? nie nauczy i nie zda
    > naj?atwiejszego egazminu ko?cowego ze wszystkich aplikacji
    > (prokuratorskiego) to oczywi?cie dlatego, ze mia? niew?a?ciwe pogl?dy

    ...i to jest dowod ze korupcji na egzaminach nie ma.

    Panstwo prawa.

  • 19. Data: 2006-02-12 01:43:34
    Od: kangaroo <j...@e...com>

    On Sat, 11 Feb 2006 12:43:35 +0100