  • 1. Data: 2004-02-25 20:19:54
    Temat: Ziemia rolna a doplaty z unii
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    Czy do ziemi rolnej nie uprawianej (nie sa to nieuzytki, ale po prostu
    ziemia, ktora przez jakis czas nie bedzie uprawiana) takze przysluguja
    jakies doplaty z unii?

    Czy jesli teraz nie zarejestruje sie jako producent w Agencji
    Restrukturyzacji Rolnictwa i nie dostane tego numeru producenta oraz nie
    wystapie z wnioskiem o platnosci obszarowe, to juz na zawsze strace prawo do
    doplat?

  • 2. Data: 2004-02-25 20:26:00
    Temat: Re: Ziemia rolna a doplaty z unii
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia śro 25. lutego 2004 21:19 , osobnik podajacy sie za pasjonat byl
    laskaw napisac:

> [...]
    > Restrukturyzacji Rolnictwa i nie dostane tego numeru producenta oraz
    > nie wystapie z wnioskiem o platnosci obszarowe, to juz na zawsze

    do nieuprawianej nie
    do ugorowanej zgodnie z zasadami agrotechniki tak
    --
    pozdrawiam

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta

  • 3. Data: 2004-02-25 20:35:59
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > do nieuprawianej nie
    > do ugorowanej zgodnie z zasadami agrotechniki tak

    ugorowana zgodnie z zasadami agrotechniki co to dokladnie znaczy - oranie co
    jakis czas itp?

  • 4. Data: 2004-02-25 20:38:16
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia śro 25. lutego 2004 21:35 , osobnik podajacy sie za pasjonat byl
    laskaw napisac:

    > ugorowana zgodnie z zasadami agrotechniki co to dokladnie znaczy -
    > oranie co jakis czas itp?

    niekoniecznie oranie, bo to zbyt drogie.
    istota ugorowania jest "odpoczynek gleby". nieszczegolnie sie na tym
    znam, ale moge zapytac fachowcow i jak bedziesz zainteresowany wysle na
    priv co i jak z tym

  • 5. Data: 2004-02-26 20:10:27
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > niekoniecznie oranie, bo to zbyt drogie.
    > istota ugorowania jest "odpoczynek gleby". nieszczegolnie sie na tym
    > znam, ale moge zapytac fachowcow i jak bedziesz zainteresowany wysle na
    > priv co i jak z tym

    jakby ci nie sprawilo problemu, to prosze :)) probowalem wyslac na prv ale
    mail wrocil niedostarczony