  • 1. Data: 2004-02-25 19:21:34
    Temat: oplata za przyznanie kredytu
    Od: "Neo" <n...@g...pl>

    W pewnej agencji kredytowej chcialem wziasc kredyt. Pan powiedzial mi, ze
    ok tylko trzeba wplacic 200 zl. zaraz pomyslalem, ze to "Argentyna"-
    sprawdzilem i
    byl to autentycznie kredyt bankowy. I tu pytanie :

    Czy taka agencja moze zadac oplaty za przyznanie kredytu ?

    Pozdrawiam
    TireX

  • 2. Data: 2004-02-25 19:41:08
    Temat: Re: oplata za przyznanie kredytu
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy taka agencja moze zadac oplaty za przyznanie kredytu ?

    Powiedz im, zeby to sobie doliczyli do kredytu ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-02-25 19:53:21
    Od: "Monika" <n...@w...pl>

    Ja na Twoim miejscu poszłabym do Banku. Pracuję u developera i wiem, ze
    najlepiej załatwia się sprawy z konkretną osobą w banku. Pośrednik nie
    odpowiada za przyznanie kredytu. Jeśli nie będziesz miał zdolności
    kredytowej to kredytu nie dostaniesz - a co wtedy stanie się z Twoją kasą...
    nie licz, że ją odzyskasz!!! Nie spotkałam się, żeby w bankach pobierali
    prowizje za rozpatrzenie wniosku - ja bym nie zapłaciła agencji.
    (my mamy podpisane umowy o współpracy z bankami i czasem nasze wsparcie nie
    pomaga jak klient nie jest wiarygodny dla banku - tym bardziej nie pomoże Ci
    Agent).

    Monika

  • 4. Data: 2004-02-25 22:07:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Neo" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    Ta agencja beże prowizję za to, że dostarczy Twój wniosek do banku. A
    zatem, jeśli Ci taniej iść do tego banku samemu, to idź.