  • 1. Data: 2002-07-16 13:44:42
    Temat: Zgubiony - znaleziony telefon w sieci ERA
    Od: "Konio" <_...@i...pl>

    Witam,
    Dziwna sytuacja mnie spotkała. Zgubilem telefon (siec ERA). Nie jestem
    pewien czy zgubilem czy mi go skradziono, ale przyjmuje zalozenie, ze
    zgubilem. Zaraz jak sie zorientowalem zadzwonilem do Ery i zablokowalem
    karte. 2 Dni pozniej w salonie Ery w Łodzi zjawia sie czlowiek, ktory
    twierdzi, ze znalazl moj telefon. Pracownik Ery jakimis tam metodami
    dochodzi na kogo ten telefon jest zarejestrowany i dzwoni do mojego
    miejsca zameldowania. Telefon odbiera mama i pracownik Ery mowi ze
    telefon zostal znaleziony. Podaje do sluchawki czlowieka, ktory ten
    telefon znalazl. Znalazca dostal od mojej mamy moj numer telefonu w
    Łodzi i mowi, ze sie skontaktuje. Nie skontaktowal sie. Dzwonie do
    salonu Ery w Lodzi i dowiaduje sie, ze mam czekac cierpliwie. Czekam
    cierpliwie i nic. Dzwonie znowu i dowiaduje sie, ze czlowiek, ktory
    znalazl telefon nie zostawil zadnych namiarow i sobie po prostu poszedl.
    Tak sie zastanawiam czy cala procedura (chyba jakas jest...) zostala
    tutaj zachowana. Byc moze byl to zlodziej. Poszedl sobie z telefonem i
    kartą sim nie zostawiajac po sobie sladu. Czy przypadkiem Era nie
    powinna takiego telefonu mu odebrac ? Dzwonilem na infolinie i
    dowiedzialem sie tylko tyle ile wiedzialem wczesniej - ze nie maja na
    niego namiarow. A co jeszcze dziwniejsze - Era nie ma w swoim systemie
    adnotacji o tym, ze telefon zostal odnaleziony. Cos mi tu nie pasuje.
    Poza tym przeciez wlascicielem karty SIM jest siec Era - nie powinna mu
    jej odebrac? Jak sie powinienem zachowac - mam placic za nowy telefon i
    karte, skoro Era miala w zasadzie odzsykany moj telefon ?

    Bede wdzieczny jak mi pomozecie.

    Konrad Kowalski