  • 1. Data: 2002-07-16 14:13:16
    Temat: Re: Wywiazywanie sie z umowy gwarancyjnej - Compaq
    Od: "Dariusz Bednarz" <t...@o...pl>

    sis napisał:
    > ad2. czas usuwania awarii zazwyczaj moze byc dwukrotnie dluzszy. w umowie
    > gwarancyjnej zazwyczaj jest to zapisane w sposob 'w szczegolnych
    wypadkach,
    > czas usuniecia awarii moze byc przedluzony do 28 dni, jesli naprawa wymaga
    > sprowadzenia czesci itd. itp'.

    Ale ja niczego takiego zapisanego na stronie
    http://www.compaq.pl/support/conditions.html ani na karcie gwarancyjnej nie
    widzę, chyba że to jest coś w rodzaju prawa niepisanego. Gdyby w ten sposób
    podchodzić do sprawy, to można by liczyć 14 dni roboczych a nie ogólnie z
    włączeniem sobót i niedziel, plus czas na sprowadzanie części plus boczny
    wiatr, mogliby go naprawiać bite 2 miechy a może i dłużej i jeszcze
    bezkarnie. Pytanie tylko, czy to jest zgodne z prawem cywilnym? I po diabła
    w takim razie ten świstek papieru, że 14 dni itd... skoro życie swoje

    Chris napisał:
    > Pod warunkiem, ze nie minela rekojmia (12 miesiecy), bo tego nie
    > podal a niektore modele Compaqa maja 3 letnia gwarancje.
    > I wtedy pozostaje wybor.

    Sprzęt kupiłem od osoby prywatnej niespełna rok temu, która z kolei
    sprowadziła go z zagranicy na własną rękę. Sprzęt jest na 3 letniej
    gwarancji, do wygaśnięcia gwarancji został mi rok Mam pytanie. Jeśli to
    osoba prywatna, a nie sklep czy firma, to jak to wygląda w tej sytuacji?
    Biorąc to pod uwagę a także fakt, iż notebook jest już serwisowany bity
    miech, to chyba musztarda po objedzie.

    > A z serwisem na ogol tak - im wiekszy szum zrobisz (uzywajac
    > konkretnych argumentow i faktow, a nie pieniactwa), tym szybciej
    > zalatwisz.

    najlepiej medialny. Może w tym kraju zamiast temidy powinnyśmy sponsorować
    podatkami "Sprawę dla reportera", "Dzwonię do pani, pana..." itp