  • 1. Data: 2004-07-27 14:34:21
    Temat: TP S.a.
    Od: "Dr.Kostek-Winnicki" <k...@o...pl>

    prowadzę firmę. Zadzwoniła dziś pani z TP SA i powiedziała , że jak nie
    wykupię wpisu do książki telefonicznej za 700 zł netto to mój numer znika z
    informacji 913?
    Czy ten monopolista tak może?

  • 2. Data: 2004-07-27 14:46:46
    Temat: Re: TP S.a.
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl>

    > prowadzę firmę. Zadzwoniła dziś pani z TP SA i powiedziała , że jak nie
    > wykupię wpisu do książki telefonicznej za 700 zł netto to mój numer znika
    > informacji 913?
    > Czy ten monopolista tak może?

    Owszem może... A dlaczego miałby nie móc?

    --
    ..::SebOLO::..

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie
    i wiedzieć, czego się nie wie
    - oto prawdziwa wiedza."

  • 3. Data: 2004-07-27 14:49:18
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ..::SebOLO::.. said the following on 2004-07-27 16:46:

    [...]
    > Owszem może... A dlaczego miałby nie móc?

    Bo na przykład do indywidulanych nie może :-) ?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2004-07-27 14:59:04
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl>

    > Bo na przykład do indywidulanych nie może :-) ?

    Ale my o indywidualnych nie mówimy? :P

  • 5. Data: 2004-07-27 18:13:33
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl> napisał w wiadomości

    > Owszem może... A dlaczego miałby nie móc?
    art.49 PT?
    choc nie jestem pewien, czy tel stacjonarny dla przedsiebiorcy jest usluga
    powszechna...

    p.
    W,

  • 6. Data: 2004-07-27 18:41:28
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Dr.Kostek-Winnicki napisał w news:ce5osb$8q$1@news.onet.pl :

    > prowadzę firmę. Zadzwoniła dziś pani z TP SA i powiedziała , że jak nie
    > wykupię wpisu do książki telefonicznej za 700 zł netto to mój numer
    > znika z informacji 913?
    > Czy ten monopolista tak może?

    esh ... standartowa praktyka w ditelu ..
    czego się nie robi dla realizacji planu ...

    http://www.ditel.pl/kontakt/index.html
    zadzwon na numerek tam podany i zapytaj się jak to dokładnie jest

  • 7. Data: 2004-07-27 19:53:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dr.Kostek-Winnicki" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Odpowiedz jej, że jak usunął z książek firmy, to już nikt tam nie będzie
    zaglądał. I tak są absolutnie nieczytelne. "913" zresztą też mało, bo tak to
    utajnili, że nic dowiedzieć się nie można.