  • 21. Data: 2004-06-01 14:54:52
    Temat: Re: Zgubilem ksiazeczke wojskowa
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Lookasik wrote:

    > Jesli nie wybierasz sie do WKU w jakims celu /np przeniesienie do rezerwy/
    > to olej sprawe. A jak bedziesz mial potrzebe to wtedy idz , zglos zgubienie,
    > jakas oplata skarbowa + zdjecie i za pare dni masz nowa ksiazeczke. NIe
    > robia zadnego problemu

    i za dwa lata np. co powie?
    że zgubił książeczkę dwa lata temu?
    A niech ją ktoś znajdzie i zaniesie do WKU, a on potem powie, że gubił
    książeczkę wczoraj.

    jestem zwolennikiem rozwiązywania problemów od razu, a nie czekania aż
    przyschną, po taką przyschniętą kupę strasznie ciężko się szoruje.

  • 22. Data: 2004-06-01 14:56:04
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Lookasik wrote:

    > to pewno Cie przeniosa do rezerwy wiec ksiazeczka bedzie potrzebna

    > a tego to nie rozumiem... ksiazeczka wojskowa do wymeldowania ???

    kiedyś wbijali do książeczki wojskowej w biurze meldunkowym przniesienie
    do innego WKU.
    Czy robią to teraz nie wiem.