  • 1. Data: 2004-05-31 05:21:34
    Temat: Indeks
    Od: leszek<m...@o...pl>

    Wsamochodzie który mi skradli w piątek był mój indeks.
    Czy wystarczy zgłosić to na uczelni, czy może także na policji.
    bardzo proszę o radę. Z góry dziękuje.
    Pozdrawiam Leszek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-05-31 06:25:53
    Temat: Re: Indeks
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "leszek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Nic Ci nie pomoże i czeka Cię odtworzenie indeksu, więc zebranie wszystkich
    znajdujących się tam podpisów.

  • 3. Data: 2004-05-31 06:37:43
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    Użytkownik "leszek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    wszelkie dokumenty zawierające imię i nazwisko powinno zgłaszać się na
    policję .nie wiadomo komu do czego twój indeks będzie potrzebny .za
    kilka lat być może ktoś skradnie ci tożsamość i okaże się że ty to nie
    ty a masz jakieś urojenia że jesteś magister i że kiedykolwiek byłeś
    studentem .Nasz kraj rozwija się .zobacz co dzieje się w USA czy w Wlk
    Brytanii.Nie patrz na przepisy prawa ale myśl bo prawo to rzecz płynna
    a tozsamość jest twoją własnoscią stałą .

    Lesław

  • 4. Data: 2004-05-31 07:18:39
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "leslaw" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Brytanii.Nie patrz na przepisy prawa ale myśl bo prawo to rzecz płynna
    > a tozsamość jest twoją własnoscią stałą .

    Leszku. Nie wprowadzaj w błąd. Policja rejestruj obecnie tylko utratę rzeczy
    w wyniku przestępstwa. Jeśli już się uprzesz na zawiadamianie o utracie
    czegokolwiek, to i tak nikt tego do systemu nie wprowadzi. Więc jeśli nawet
    to i tak nie znajdziesz tego po latach.