  • 1. Data: 2004-05-30 21:34:01
    Temat: Witam o prosze o pomoc!
    Od: "..::QrczaQ::.." <q...@i...pl>

    Witam szanownych grupowiczow!

    W zasadzie nigdy nie kozystalem z dobrodziejstw tej grupy ale zostalem
    do tego niejako zmuszony. Do rzeczy:

    Chcialem kupic motocykl sciagniety zza granicy. Umowilem sie z panami
    poleconymi nawet przez znajomych na (14.02.). Po wstepnych negocjacjach
    ustalilismy cene i wplacilem zaliczke w wysokosci 1000PLN. Mam na to dowod
    wplaty KW z pieczatka firmy i podpisem, za "Zaliczka na motocykl...." Umowa
    (ustna) byla taka, ze za 2 tygodnie motocykl bedzie juz u mnie. Bylem z
    kolezanka.

    Lecz nie moglem tego motocykla od nich dostac przez dobre 3 m-ce wiec
    powiedzieli mi, ze jak chce to moge kupic od kogos innego i oni mi oddadza
    zaliczke. Wiec tak tez zrobile. Ale jeszcze nie mam pieniedzy. Najpierw
    mowili, ze oddadza. Teraz albo ich nie ma albo wymyslaja jakies inne rzeczy,
    typu "pojechal za granice..." Lub "to nie moja sprawa, z nim sie
    umawiales...". Teraz odwrocili kota ogonem i mowia, ze motor jest i jezeli
    chce to go moge kupic. Ewentualnie rezygnuje z niego i zaliczka przepada.

    Dzwonilem na Policje i powiedzieli , ze moge to zglosic jak najbardziej, ale
    donos odesla do Policji z miejsca zdarzenia... Tego bym chcial uniknac
    poniewaz wiem jaka jest w tej miescinie Policja. To sa ich znajomi.

    Bardzo prosze o jakakolwiek pomoc poniewaz dla mnie sa to duze pieniadze i
    chce to zrobic od poczatku do konca zgodnie z prawem. A nie jezdzac z lysymi
    kolesiami "odbijajac" dlugi.

    Chcialbym miec poprostu wszystko jase, zeby nie popelnic jakiegos bledu
    prawnego. Napewno jest jakies wyjscie.

    Rafał Wołoszyn

  • 2. Data: 2004-05-30 21:49:48
    Temat: Re: Witam o prosze o pomoc!
    Od: "..::QrczaQ::.." <q...@i...pl>

    Aha jeszcze chcialem dodac, ze googlowalem grupe ale w gaszczu prawa nie
    moge sie odnalezc.

    Rafał "QrczaQ" Wołoszyn

  • 3. Data: 2004-05-30 21:55:10
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "..::QrczaQ::.." <q...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam szanownych grupowiczow!
    >
    > W zasadzie nigdy nie kozystalem z dobrodziejstw tej grupy ale zostalem
    > do tego niejako zmuszony. Do rzeczy:
    > Chcialem kupic <cut>Napewno jest jakies wyjscie.

    "tato, gdyby ludzie mysleli - musialbym pojsc na kuronia" (osobiscie znany
    mi prawnik)
    a teraz do rzeczy: co masz na pismie, a co na pale?

    pozdro
    ape

  • 4. Data: 2004-05-30 22:05:59
    Od: "..::QrczaQ::.." <q...@i...pl>

    Na pismie mam:
    1.Data
    2.Pieczatka, podpis
    3.Kwota.
    4. Zaliczka na motocykl MARKA , ROK

    Ustnie ustalismy termin realizacji na 2 tygodnie, cene...

    Rafał "QrczaQ" Wołoszyn