    From: "zielony666" <z...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zgubiłem dokument - co robić?
    Date: Sun, 16 Aug 2009 19:53:07 +0000 (UTC)

    Witam!
    Zgubiłem dokument - co robić?
    Prawdopodobnie w którymś z urzędów - może na Poczcie - zgubiłem, a właściwie
    zostawiłem u pracownicy jeden z dokumentów, którym się posługiwałem. To mój
    pierwszy tego typu przypadek. Nie wiem co robić. Co proponujecie?
    Dodam, że minęło już sporo czasu od zaginięcia. Wydaje mi się (aczkolwiek
    kompletnie nie znam się na prawie), że urząd powinien mnie powiadomić o
    zostawionym dokumencie lub przekazać dokument policji, która z kolei powinna
    się ze mną skontaktować. Do tej pory nikt się ze mną nie kontaktował.

    Pozdrowienia!