  • 11. Data: 2021-05-20 18:52:25
    Temat: Re: Sam pikietował a dla tvnu powiedział że podeszli do nas policjanci ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Stali razem z Zygmuntem? ;-)

  • 12. Data: 2021-05-20 19:16:21
    Od: rAzor <"he' he' he'"@he he he he.il>

    _Master_ pisze:
    > Stali razem z Zygmuntem? ;-)

    A. Filip jechał na koniu i piana leciała mu z pyska.

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

  • 13. Data: 2021-05-20 21:11:57
    Temat: Re: Zgromadzenie jednoososobowe
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No taki jest niestety wynik zgromadzeń jednoosobowych: jednym umysłem nie ogarniasz
    ;-)

    -----

  • 14. Data: 2021-05-23 03:30:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-18, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Pod kolumną zygmunta wystąpił "perektly normal fenomena" w postaci
    > jednoosobowego zgromadzenia. Zgromadzonego zabrano na komisariat w celu
    > ustalenie tożsamości, mimo że w innych filmach są już na "panie zbyszku"
    > z kulsonem przeprowadzającym czynności, bo kulson jest na etacie ciecia
    > od schodów i ze wszystkimi zainteresowanymi jest już praktycznie na ty.
    > Czuję się w obywatelskim obowiązku ułatwić pracę kulsonerii - ten pan to
    > Zbigniew Komasa. Dla porządku dodam, że podejmujący czynności to
    > podkomisarz Radosław Sroczyński (o dziwo imiennik nosi - reszta nie).

> [...]
    zatrzymala-mezczyzne-ktory-sam-pikietowal-na-placu-z
    amkowym/e4b3g0j,79cfc278

    > Uważajcie, nie gromadźcie się jednoosobowo. Po mieście przemykajcie
    > chyłkiem i nie rzucajcie się w oczy, żeby nie atakować pasywnie
    > kulsonów. Chyba że wcześniej uzyskacie zgodę na zgromadzenie i ustalicie
    > trasę. Do pracy najlepiej chyba zgromadzenie cykliczne wpisać...

    Żadne jednoosobowe. Ze czterech kulsonów w to wciągnął.
    --
    Marcin

  • 15. Data: 2021-05-23 13:27:57
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):
    > Czuję się w obywatelskim obowiązku ułatwić pracę kulsonerii - ten pan to
    > Zbigniew Komasa.

    Wg. gógla on jest etatowym strajkującym.
    Tam tupta pod sądem, gdzie indziej na jakiej miesięcznicy,
    tu znów pod kolumną. Babcię Kasię niech zaprosi, będzie raźniej:)

    Może on miał jakie postulaty ws. kopalni?
    https://pbs.twimg.com/media/E2ES0gvUcAEjMe7?format=j
    pg&name=medium

    Co o tym Szreku sądzisz? Czemu cisną PL o zamknięcie tej kopalni?

  • 16. Data: 2021-05-23 13:31:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2021 o 13:27, Astralny Rębajło pisze:

    > Wg. gógla on jest etatowym strajkującym.

    Zgadza się. Wolno mu.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-05-23 19:42:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-23-maja-2021 o 03:30, Marcin Debowski pisze:
    > Żadne jednoosobowe. Ze czterech kulsonów w to wciągnął.

    i Zygmunta ;-)

  • 18. Data: 2021-05-24 11:05:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 18 May 2021 07:28:55 +0200, Shrek napisał(a):

    > https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/policja-
    zatrzymala-mezczyzne-ktory-sam-pikietowal-na-placu-z
    amkowym/e4b3g0j,79cfc278
    > Uważajcie, nie gromadźcie się jednoosobowo.

    A tu jest o następnym milicyjnym wyczynie:

    "Według tarnowskiej policji 19-letni Michał, biorąc udział w demonstracjach
    Strajku Kobiet, złamał zasady epidemiczne i nie zachował 1,5-metrowego
    odstępu. Odmówił też podania swoich danych. Nagrania, które przedstawił
    przed sądem, przeczą jednak wersji funkcjonariuszy.
    Wśród osób, które przyszły na strajk, był 19-letni Michał Babral, uczeń
    miejscowego liceum. - Zauważyłem, że jeden z policjantów zaczyna iść w moją
    stronę. Odwróciłem się, żeby zawołać starszego kolegę, Kamila Miterę. Wtedy
    poczułem, jak funkcjonariusz zaczyna mnie szarpać. Twierdził, że chciałem
    uciec - zaczyna opowieść nastolatek. - Policjanci ścisnęli nas w wąskim
    kółku, odgrodzili od reszty protestujących - mówi.

    Cztery miesiące później do rodzinnego domu Kamila przyszło pismo z policji.
    Chłopak został wezwany do złożenia pisemnych wyjaśnień w sprawie
    październikowego protestu. Dwa tygodnie później chłopak otrzymał wezwanie z
    sądu.

    Tarnowska policja postawiła mu dwa zarzuty: niezachowania odległości 1,5
    metra oraz niewylegitymowania się przed policjantem podczas protestu.
    Sprawa toczy się przed wymiarem sprawiedliwości od marca.
    Sąd otrzymał nagranie, na którym wyraźnie widać i słychać, jak 19-latek
    prosi policjanta, by założył rękawiczki przed tym, jak ten poda mu dowód
    osobisty. Potem potwierdza dane, wręcza dokument. Nagranie widziała też
    "Wyborcza".

    Chłopak był przesłuchiwany przez sąd w marcu. Później przesłuchiwano
    świadków, którzy potwierdzili wersję zdarzeń Michała Babrala. Przesłuchano
    też jednego z dwójki policjantów, którzy legitymowali 19-latka. Drugi z
    funkcjonariuszy nie stawił się na przesłuchaniu. - Jeśli również w
    poniedziałek policjant się nie pojawi, razem z moją prawniczką będziemy
    ubiegać się o odstąpienie od przesłuchania go. Na rozprawie usłyszeliśmy,
    że policjant musiał pojechać na pilną interwencję. Dlaczego nie otrzymał
    dnia wolnego, by złożyć zeznania? "

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,27112110,1
    9-latek-stanal-przed-sadem-za-uczestnictwo-w-strajku
    -kobiet.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2021-05-24 19:44:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-24 o 11:05, Olin pisze:

> [...]
    > dnia wolnego, by złożyć zeznania? "
    >
    > https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,27112110,1
    9-latek-stanal-przed-sadem-za-uczestnictwo-w-strajku

    Zawsze si pastwią nad bezbronnymi osobami. Silnego nie ruszą, bo sie boją.

    --
    animka

  • 20. Data: 2021-05-25 00:49:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Nie chce mi się szukać oryginalnego wątku.
    https://www.rp.pl/Prawo-karne/305249927-Maturzystka-
    stanie-przed-sadem-za-uzycie-megafonu-podczas-demons
    tracji.html

    "Obwiniona maturzystka została 8 marca wylegitymowana i spisana przez
    policjantów 18 razy. Potem dostała wezwanie na komisariat. Tam
    postawiono jej zarzut naruszenia art. 156 ustawy Prawo ochrony
    środowiska. Przepis ten zabrania "używania instalacji lub urządzeń
    nagłaśniających na publicznie dostępnych terenach miast"."
    [..]
    "RPO wskazuje, że celem art. 156 jest ochrona przed szkodliwym
    oddziaływaniem hałasu na otoczenie. Zachowanie będące przedmiotem
    interwencji policji polegało na zainicjowaniu debaty publicznej przez
    megafon i było ograniczone w czasie. Trudno uznać, że zachowanie to
    doprowadziło do istotnego zakłócenia spokoju."

    --
    Marcin