  • 1. Data: 2003-03-12 08:43:39
    Temat: Zglaszanie spamu wg. nowej ustawy - jakies FAQ potrzebne
    Od: Piotr <t...@z...adres.dla.spamerow.com>

    Witam!
    Czy ktoś wie jak należy napisać zgłoszenie o spamie do prokuratury, tak
    aby było zgodne z procedurą i nie powędrowało do kosza? Jak zatytułować
    to pismo? Zawiadomienie o dokonaniu wykroczenia? Jakie informacje
    powinny się w nim znaleźć? Jakie dowody muszę zapewnić? Czy wystarczy
    wydruk spamu wraz z nagłówkami? Sorki za tyle pytań ale jeszcze nigdy
    nie korzystałem z "usług" prokuratury ;-)
    Pytanie póki co teoretyczne bo ostatni polski spamer który mi się trafił
    był jeszcze z przed 10 marca.

    pozdrawiam
    Piotr