  • 1. Data: 2014-03-04 13:04:18
    Temat: Zezwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Pijany, zdenerwowany sąsiad może zostawić garnek na gazie lub celowo
    włączyć gaz bez zapalenia płomienia?
    Może
    Może wysadzić dom?
    Może
    Postuluję wprowadzenie pozwoleń na odkręcanie kurków gazowych z
    egzaminami oraz książeczką zdrowia / wykluczamy z możliwości włączania
    gazu cukrzyków, ludzi z padaczką lub omdleniami itd/
    Szczególne tryb przydzielania zezwoleń należy ustanowić dla posłów i
    senatorów ze względu na wyjątkową ich małą odporność na dwie lampki wina
    - bez żon nie powinni oni dotykać sie do kurków.
    Postuluje wprowadzenie komisji sprawdzających czy kurki gazowe sa
    uruchamiane tylko przez ludzi mających odpowiednie zezwolenia.
    Każda kuchenka powinna być zarejestrowana w Komendzie Głównej Policji a
    rejestracja jest możliwa tylko po przedstawieniu dokumentu zakupu kuchenki.
    Kuchenki mają być do rejestracji przywożone do KGP
    Idiotyzm?
    Oczywiście
    A ograniczenia w Polsce dostępu do broni czym jest jak nie jednym
    wielkim idiotyzmem
    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-03-04 13:30:09
    Temat: Re: Zezwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2014 13:04, kłamca SJS pisze:

    > A ograniczenia w Polsce dostępu do broni czym jest jak nie jednym
    > wielkim idiotyzmem

    Każdy kto chce może posiadać nawet i bez rejestracji broń palną. Nie
    każdą, ale może.

  • 3. Data: 2014-03-04 13:58:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-04 13:04, SJS pisze:
    > A ograniczenia w Polsce dostępu do broni czym jest jak nie jednym
    > wielkim idiotyzmem
    A jest jakieś specjalne ograniczenie? Ty chciałbyś pewnie dostępu
    "sklepowego", czyli jedziesz do marketu i między pietruszką, a marchewką
    kupujesz giwerę. Obecnie działa to tak jak ze wszystkim: masz kasę to
    masz broń. Ewentualnie możesz mieć problem jak Cię złapią, ale to tak
    jak ze wszystkim bez zezwolenia: wybudujesz sobie na własnej działce
    kawałek domu, wytniesz sobie osobiście posadzone parędziesiąt lat temu
    drzewo, rozbierzesz na części osobiście kupiony samochód, albo sprzęt
    agd/rtv - kara Cię nie minie :->

    Maciek

  • 4. Data: 2014-03-04 14:47:06
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-03-04 13:58, Maciek pisze:
> [...]
    > kawałek domu, wytniesz sobie osobiście posadzone parędziesiąt lat temu
    > drzewo, rozbierzesz na części osobiście kupiony samochód, albo sprzęt

    Jest zasadnicza różnica pomiędzy karą grzywny a 8 latami więzienia.

  • 5. Data: 2014-03-04 14:50:39
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-03-04 13:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Każdy kto chce może posiadać nawet i bez rejestracji broń palną. Nie
    > każdą, ale może.

    Każdy może w sposób nieco ograniczony posiadać. Na przykład idziesz na
    strzelnicę i możesz obwiesić się legalnie wszystką bronią jaką tam mają
    postrzelać i zrobić sobie zdjęcie na FB aby inni widzieli.

  • 6. Data: 2014-03-04 14:56:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-04 14:47, grzech pisze:
    > Jest zasadnicza różnica pomiędzy karą grzywny a 8 latami więzienia.
    Zwłaszcza gdy dowalą Ci wielosettysięczną grzywnę za wycięcie kilku
    własnych drzew, a potem posadzą za jej niezapłacenie :->

    Maciek

  • 7. Data: 2014-03-04 17:29:59
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-03-04 14:56, Maciek pisze:
    > Zwłaszcza gdy dowalą Ci wielosettysięczną grzywnę za wycięcie kilku
    > własnych drzew, a potem posadzą za jej niezapłacenie :->

    A od kiedy to "sadzają" za niepłacenie kar administracyjnych? Czegoś nie
    wiem, czy tak sobie pieprzysz bez sensu?

  • 8. Data: 2014-03-04 21:59:00
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-04 17:29, grzech pisze:
    > A od kiedy to "sadzają" za niepłacenie kar administracyjnych? Czegoś nie
    > wiem, czy tak sobie pieprzysz bez sensu?
    Nie pamiętasz sprawy matki, której zasądzono areszt za niepłacenie
    bodajże mandatu od skarbówki, Policja zabierająca jej dziecko/dzieci,
    dantejskie sceny itd? :->

    Maciek

  • 9. Data: 2014-03-04 23:59:37
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Pijany, zdenerwowany sąsiad może zostawić garnek na gazie lub celowo
    > włączyć gaz bez zapalenia płomienia?
    > Może

    Może też zejść do piwnicy, rozlać 15 litrów benzyny i sfajczyć ci norę.
    I co?
    Chcesz licencji na kupno benzyny?
    Egazminów psychologicznych dla kupujących?

    Idiotyzmy.

  • 10. Data: 2014-03-05 00:36:02
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-03-04 21:59, Maciek pisze:
    > Nie pamiętasz sprawy matki, której zasądzono areszt za niepłacenie
    > bodajże mandatu od skarbówki, Policja zabierająca jej dziecko/dzieci,
    > dantejskie sceny itd? :->

    Nie znam sprawy a administracja skarbowa to troszkę inna administracja
    niż ta od drzew.