  • 51. Data: 2010-04-03 14:00:01
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl>

    > Nie wiem, ale chyba radary pozwalają na jakąś analizę, w ciągu paru
    > miesięcy
    > zdarzyło mi się dwa razy widzieć błysk radaru. Dwa razy z powodu
    > mijającego
    > mnie lub wyprzedzającego auta. Ostatni raz w grudniu. Nie dostałem ani
    > zdjęcia, ani mandatu, ani żadnego wezwania. Zatem chyba technika pozwala
    > na
    > określenie, który kierowca złamał przepisy.

    Prędzej, że nie wiadomo który

  • 52. Data: 2010-04-03 14:01:52
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl>

    > Sądy w Polsce są omylne, olewające, tendencyjne itp. Sędziemu wisi, jaka
    > jest prawda. Odwalić swoje, i iść do domu.
    > Gwoli ścisłości dodam, że tak postępuje ogromna większość Polaków. Nie
    > tylko w sądach.

    Gdzieś na świecie jest inaczej ?

> [...]
    > jest bardzo zbulwersowany i bardzo go to boli. Sam widziałem, jak
    > sędziowie byli obrażeni na cały świat, bo musieli robić badania okresowe
    > (między innymi u okulisty) w przychodni, w której ja zawsze takie badania
    > robię.
    > Siedziałem z nimi w kolejce (okresowe są poza kolejnością, ale jak
    > przychodzi 15 osób na okresowe, to i tak mają własną kolejkę), i
    > wysłuchiwałem marudzenia, jakie te przepisy są złe, bo po co im badania.
    > Ot poczucie prawa sędziów. Każdy powinien podlegać przepisom, oprócz nich

    Władza deprawuje. Każdego

  • 53. Data: 2010-04-03 14:34:14
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl>

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
> [...]

    to źle sądzisz, uśfiadomię ciebie że z racji rozmiaruf jastrzębia potrafi on
    latać nawet znacznie niżej od auta, dodam że po niebie i między autami lata
    jeszcze cała masa ptactfa kturych nazw pewnie nawet nie znasz:O)

    Órzytkownik "qwerty" napisał:
    > Chyba, że na drodze była poprzeczna nierówność (np. progi zwalniające)
    > która zadziałała jak rampa. Dodaj do tego dużą prędkość i można już łapać
    > nisko przelatujące samoloty. ;)

    fotoradar nie rozróżnia prędkości samochoduf, od samolotuf, ptactfa, czy
    nawet udo:O)
    wykrywa jesynie odbite fale z określonego pola widzenia, a to pole widzenia
    jest spore:O)

  • 54. Data: 2010-04-03 14:34:16
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl>

    Órzytkownik <bikekowal> napisał:
    > Nie chodzi mi o to o czym piszecie. Ważne jest, czy jeśli fotoradar
    > uchwycił hipotetycznie dwa samochody na zdjęciu, czy Policja może
    > takie zdjęcie wykorzystać?

    od tego jest policja żeby haracz od jeleni zbirać, za to im płacż, ale jesli
    na fotce są dwa auta jadące w tą samą stronę to jest szansa że nie będą w
    stanie udowodnić kture auto przekroczyło prędkość, bo niby jak?:O)

  • 55. Data: 2010-04-03 14:45:04
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl>

    > Mnie się też tak wydaje :) A najlepszy ubaw mam, jak jadę dokładnie z
    > dozwoloną prędkością,
    > a tu za mną jakiś gówniarz miga światłami, bo mu się spieszy :)

    Informuje Cię, że jesteś zawalidrogą. Dziwi Cię to ?

    Za to powinni zwalniać z policji

  • 56. Data: 2010-04-03 14:48:28
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik <b...@g...com>

    Odnośnie jazdy samochem - tyle opinii ilu kierowców. Niestety często
    dajemy się ponieść fantazji i jeździmy za szybko. Trochę za mało jest
    miejsc w naszym kraju, w których legalnie można wsiąść w samochód i
    poszaleć do woli. Jednym z takich miejsc jest np. lotnisko Bemowo, na
    które czasem wjeżdzam tylko po to by się wyszaleć. To pomaga, niestety
    nie wszyscy to stosują.
    --
    Chyba Ci się nudzi, że snujesz takie opowieści

  • 57. Data: 2010-04-03 14:50:18
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > Tai, tylko niewinni płacą mandaty. :(

    Po to jest wina byś płacił.

  • 58. Data: 2010-04-03 15:11:10
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 3 Kwi, 16:34, "Papa5merf" <P...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nawet udo:O)
    > wykrywa jesynie odbite fale z określonego pola widzenia, a to pole widzenia

    no i właśnie to jest cały system. Niestety fotoradar to pojedynczy
    radar który nie potrafi zdetekować obiektu, w tym przypadku samochodu,
    z kilku miejsc jednocześnie... w ten też sposób nie jest w stanie
    rozpoznać, który obiekt w "polu widzenia" przekroczył prędkość, bo nie
    jest w stanie rozróżnić obiektów.

  • 59. Data: 2010-04-03 15:11:38
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 3 Kwi, 16:48, "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> wrote:

    > --
    > Chyba Ci si nudzi, e snujesz takie opowie ci

    Czasem mi się nudzi

  • 60. Data: 2010-04-03 15:54:32
    Temat: Re: Zdj cie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    b...@g...com napisał(a) w
    oglegroups.com> :

    > Nie ma takich linii, bo, jak wcześniej napisałem, zdjęcie zostało
    > wykonane przenośnym fotoradarem.
    No to jesteśmy w domu. Celowali w ciebie. Płać.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.