  • Data: 2003-04-22 18:37:01
    Temat: Zdjecia
    Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robilem ostatnio zdjecia u fotografa (takie zwykle do papierow), za
    pierwsze cztery wzial 12 zl, za kolejne bral po 10 zl. Chcialem wziasc
    negatyw ale pani stwierdzila ze mi nie da, bo oni maja archiwum, i ze jak
    chce odbitki to do nich. Mam w domu skaner wiec zeskanowalbym, obrobil
    troszke i moglbym pozniej wykorzystac, a oni mi robia problemy. Czy
    fotograf moze cos takiego zrobic??? Przeciez zaplacilem nawet za klisze na
    ktorej jest to zdjecie (to te 2 zl gratis, bo chyba nie za "talent"
    fotografa). Na drugi raz zrobie zdjecia swoja cyfrowka...
    Jak to jest z tymi zdjeciami??

    --
    Wise Man
    Nie ponosze odpowiedzialnosci