  • 21. Data: 2003-01-25 07:46:57
    Temat: Re: Zdarzenie na drodze
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "¤Kafarov" <y...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:b0sf3u$ot$1@szmaragd.futuro.pl...

    > Twoja linia obrony jest zmiana przepisow w prawie o ruchu drogowym, ktora
    > wyraznie precyzuje, iz kierujacego, ktory dokonuje zmiany kierunku ruchu
    > skrecajacego w lewo mozna tylko wyprzedzic z prawej strony, a jesli nie
    ma
    > miejsca do wyprzedzenia z prawej, nalezy zaniechac manewru wyprzedzania.

    O jakiej zmianie przepisów piszesz??Tak było od "zawsze".

    > Ponadto zaden przepis nie naklada na Ciebie obowiazku upewnienia sie w
    > momencie skretu, czy nie jestes wyprzedzany.

    Jaki kodeks czytałeś? Czy wogóle czytałeś??

    > Policja nie idzie na bierzaco ze zmianami w kodeksie drogowym i ocenia
    > wedlug starych zasad i praktyk.

    Tylko Ty jesteś na bieżąco.Skończ waść wstydu sobie oszczędź.

    > W kolegium masz wygrana sprawe, tylko walcz.

    Kolegiów od kilku już lat nie ma. No ale Ty na bieżąco jesteś;)

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 22. Data: 2003-01-25 13:50:41
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

    > 1) jeśli pani jadąc 80 na godzinę potrzebowała 15m na zatrzymanie się na
    > Twoich drzwiach,
    > to z jaką prędkością musiałaby jechać, żeby to było 7m.
    > 2) Jeśli jechała z taką prędkością, to jakie uszkodzenia powinny powstać i
    > czy na pewno takie jak powstały (głębokość wgnieceń itd)?

    Zauwazam brak logiki w tym rozumowaniu w zw. z danymi
    zamieszczonymi w poprzednim poscie.
    1. Jesli Pani jechala 80 i potrzebowala 15m, a policja skrocila
    droge o ponad polowe, to jak udowodnic, ze jechala 80 :-)
    2. Na uszkodzenia miala wplyw predkosc w momencie kolizji,
    a ta byla jaka byla.

    pozdrawiam
    Jacek

  • 23. Data: 2003-01-27 09:21:36
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > utrudnienia komukolwiek ruchu,
    >
    > 2) kierujący, jadący za nim, nie rozpoczął wyprzedzania,
    >
    > 3) kierujący, jadący przed nim na tym samym pasie ruchu, nie
    zasygnalizował
    > zamiaru wyprzedzania innego pojazdu, zmiany kierunku jazdy lub zmiany pasa
    > ruchu.
    >
    > Aja stwierdzil wyraznie "Jezeli wlaczasz kierunkowskaz skretu i zwalniasz
    > za toba jedzie ktokolwiek kto nie rozpoczal manewru wyprzedzania to jestes
    > na pierwszenstwie "
    >
    > i ma racje w tym co mowi. nie musi dodawac "wydaje mi sie", skoro jest

    Dziekuje za poparcie art.
    Nastepnym razem jednak dodam "wydaje mi sie" gdy nie podam konkretow.

    Pozdrawiam
    AJA