  • 1. Data: 2009-01-12 19:23:29
    Temat: Zazalenie na postanowienie prokuratury
    Od: a...@p...onet.pl

    Gdzie mam skierowac zazalenie na postanowienie prokuratury rejonowej
    odmawiajace wszczecia dochodzenia?

    Co powinno znajdowac sie w takim zalezaniu?

    A.

  • 2. Data: 2009-01-12 19:50:38
    Temat: Re: Zazalenie na postanowienie prokuratury
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
    > Gdzie mam skierowac zazalenie na postanowienie prokuratury rejonowej
    > odmawiajace wszczecia dochodzenia?

    Do prokuratury okregowej za posrednictwem rejonowej

    > Co powinno znajdowac sie w takim zalezaniu?

    Twoje dane, sygnatura akt, adresat, tresc zazalenia oraz jego uzasadnienie.

  • 3. Data: 2009-01-12 21:26:03
    Od: "jb " <j...@g...pl>

    > Do prokuratury okregowej za posrednictwem rejonowej

    Spal ten kodeks.

  • 4. Data: 2009-01-13 22:04:53
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Uzytkownik <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...

    > Do prokuratury okregowej za posrednictwem rejonowej

    Dlaczego tak mu sugerujesz? Teraz przecież najczęściej kieruje się do
    sądu rejonowego wydział karny.
    W pouczeniu powinno być napisane gdzie należy kierować.

    Miałem zresztą taką sytuację, że moje zażalenie skierowano do sądu
    rejonowego wydział karny. Sąd poczuł się niewłaściwy i skierował do
    prokuratury okręgowej.
    Zażaliłem się na decyzję sądu do sądu okręgowy. Sąd okręgowy uwzględnił
    zażalenie i skierował z powrotem do sądu rejonowego wydział karny. Sąd
    rejonowy zażalenie uwzględnił a czas sobie biegnie, prawie rok.
    No cóż. Taki jest wymiar sprawiedliwości. Dlatego musisz pilnować
    sprawę, a i tak nie wiadomo czy upilnujesz.

    adam

    > Twoje dane, sygnatura akt, adresat, tresc zazalenia oraz jego uzasadnienie.

    Może jeszcze dane oskarżonego itd.

    pozdr. adam