  • 1. Data: 2002-01-19 09:12:55
    Temat: Zawracanie za sygnalizatorem kierunkowym
    Od: "Irek" <i...@k...pl>

    Witam. Czytalem teraz na stronie www.kki.net.pl/~artgol ze wolno zawracac na
    skrzyzowaniu z sygnalizacja kierunkowa. (S3). Jest tam tak zamieszane ze juz
    nie wiem kiedy mozna a kiedy nie mozna..
    Teraz niedawno zdawalem na motor i pytalem sie instruktora to powiedzial ze
    po nowelizacji nie wolno zawracac, a na tej stronie www pisze ze kodeks nie
    pisze ze nie wolno.
    Jezeli mnie zatrzymaja gliny to co mam im mowic. Co jest najwazniejsze z
    tego wszystkiego?
    Pozdrawiam
    Irek

  • 2. Data: 2002-01-19 17:51:18
    Temat: Re: Zawracanie za sygnalizatorem kierunkowym
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Irek" <i...@k...pl> napisał:

    >Czytalem teraz na stronie www.kki.net.pl/~artgol
    >ze wolno zawracac na skrzyzowaniu z sygnalizacja kierunkowa. (S3).
    Przeczytaj jeszcze raz ! NIE jest napisane, ze "wolno"
    Jest dokładnie odwrotnie ! Czyli tak, jak nakazuje prawo.
    Na skrzyżowaniu ze strzałkami do zawracania (na jezdni lub na znaku)
    zawracanie jest ZABRONIONE, jesli jest wlaczona sygnalizacja
    kierunkowa (S-3).

    A caly tekst jest poswiecony wyjasnieniu co, zgodnie z prawem
    zabrania: strzalka czy sygnalizator S-3 (i sygnalizacja w ogole).

    >a na tej stronie www pisze ze kodeks nie pisze ze nie wolno.
    Nieprawda ! Nie ma tam takiego zdania !
    A w 'kodeksie' nie znajdziesz, bo taki akt prawny nie istnieje.
    Natomiast w Rozp. MTiGM w sprawie znaków i sygnałów drogowych
    (powinienes to znac jesli zdales egzamin !) w § 72. 3 i § 87. 2
    znajdziesz odpowiedz, iz nie wolno.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2002-01-20 13:03:45
    Od: "lolo" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek" <i...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > pisze ze nie wolno.
    > Jezeli mnie zatrzymaja gliny to co mam im mowic. Co jest najwazniejsze z

    Poczytaj to
    http://motoryzacja.interia.pl/id/wiadomosci/news2/ww
    w/wys?inf=220558 i
    wtedy powiesz im co chcesz :-)