  • 1. Data: 2002-01-18 22:39:19
    Temat: Umowa na czas okreslony i wypowiedzenie
    Od: "asewr" <a...@i...pl>

    Ponoc nie mozna wypowiedziec umowy na czas okreslony
    Prosze o podanie aktow prawnych z ktorych to wynika

  • 2. Data: 2002-01-18 23:28:09
    Temat: RE: Umowa na czas okreslony i wypowiedzenie
    Od: p...@w...pl (Marek Janczur)

  • 3. Data: 2002-01-18 23:48:11
    Od: "asewr" <a...@i...pl>

> [...]
    > wypowiedzeniem.
    > Wiec jezeli nie masz takiej klauzuli w umowie, to pozostaje tylko

    A co w przypadku umowy najmu bo o taka wlasnie mi chodzi :-) ?

  • 4. Data: 2002-01-19 00:07:29
    Od: p...@w...pl (Marek Janczur)

> [...]
    > Serdecznie pozdrawiam
    > Marek JAnczur

    A co w przypadku umowy najmu bo o taka wlasnie mi chodzi :-) ?

    Całkiem niezle jest czasem precyzowac pytanie, jakie sie stawia, ale to
    tylko czasem i za bardzo sie nie przejmuj, przeciez zawsze moge zlapac
    tarocika, szybko postawic i od razu bede wiedzial, o co pytasz.
    Marek JAnczur

  • 5. Data: 2002-01-19 00:17:34
    Od: "asewr" <a...@i...pl>

    [...]
> [...]
    > tylko czasem i za bardzo sie nie przejmuj, przeciez zawsze moge zlapac
    > tarocika, szybko postawic i od razu bede wiedzial, o co pytasz.

    Pytanie sprecyzowalem w watku:
    z 16 stycznia 2002 18:23
    Umowa na czas okreslony - wypowiedzenie i ustawa o ochronie lokatora

    ale bez odzewu ...

    Mimo iz interesuje mnie zagadnienie umow na czas okreslony i wypowiedzenia
    w odniesieniu do lokatora to kazdy inny odzew tez jest mile widziany

    Z drugirj strony w obecnym watku nie sprecyzowalem ze chodzi o umowe o prace
    a zalezalo mi bardziej na informacjach ogolnych

    Z Twojej odpowiedzi wiem juz iz w przypadku umowy o prace, zawartej na czas
    okreslony, zasade niewypowiedzialnosci umowy mozna obejsc
    ale jak to jest w innych przypadkach i skad sie wziela taka ABSURDALNA (moim
    zdaniem) zasada nadal nie wiem

  • 6. Data: 2002-01-20 12:02:58
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "asewr" <a...@i...pl> wrote in message news:a2ae45$ief$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > okreslony, zasade niewypowiedzialnosci umowy mozna obejsc
    > ale jak to jest w innych przypadkach i skad sie wziela taka ABSURDALNA

    To pytanie w 90 % jest zadawane w odniesieniu do prawa pracy. Przytoczyles
    tez ograniczenie wynikajace z prawa pracy. Stad MJ potwierdzil, ze ono
    faktycznie istnieje i opisal Ci je.
    Nie spodziewasz sie tez chyba, ze odpowiadajacy beda przegladac wszystkie
    Twoje wczesniejsze watki.
    Co do umowy najmu, to mozliwosci wypowiedzenia zostaly w niej tak skrajnie
    ograniczone (kiedy weszla ta slynna ustawa o ochronie praw lokatorow, pare
    osob o nia pytalo i w kilku watkach opisywalam te kwestie- polecam zajrzec
    do archiwum), ze najbezpieczniej jest zawrzec umowe na minimalny
    dopuszczalny czas okreslony- 3 lata.

    Pozdrawiam,
    Marta Wieszczycka

  • 7. Data: 2002-01-21 22:22:06
    Od: "Zbyszek \(PL\)" <a...@i...pl>

    Użytkownik "asewr" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ponoc nie mozna wypowiedziec umowy na czas okreslony
    > Prosze o podanie aktow prawnych z ktorych to wynika

    Kodeks pracy. To nie takie proste.

    Zbyszek

  • 8. Data: 2002-01-21 23:00:20
    Od: "asewr" <a...@i...pl>

    [...]
> [...]
    > osob o nia pytalo i w kilku watkach opisywalam te kwestie- polecam zajrzec
    > do archiwum), ze najbezpieczniej jest zawrzec umowe na minimalny

    Tak tez zrobilem tzn. przed wejsciem ustawy w zycie zawarlem umowe na 2 lata
    czyli
    teraz jest ona na 3 lata
    ale problem w tym iz moj prawnik usuluje mi wpoic ze tekiej umowy, nawet na
    podstawie
    ustawy o ochronie lokatora (ktora daje pewne mozliwowci wypowiedzenia) , nie
    moge wypowiedziec !
    Wiec jak to jest ?

    Nie pytam sie wiec jaka umowe mam zawrzec bo te mam juz zawarta !