  • 1. Data: 2005-11-17 09:25:24
    Temat: Zawieszenie czy obnizenie alimentow?
    Od: "JKotar" <j...@v...pl>

    Witam

    Mam dosc powazny problem - mianowicie od roku czasu nie mam pracy i nie jestem w
    stanie splacac alimentow ktore mam na dziecko. Moja byla zona pracuje a do mnie
    puka juz komornik i dlugi rosna:( Napisalem pozawe o zawieszenie alimentow
    ewentualnie obnizenie do czasu uzyskania stalej pracy. Sad mnie jednak wezwal do
    usuniecia brakow formalnych i wskazania czy chce zawiesic czy obnizyc oraz do
    ilu. Jak to realnie wyglada? Czy jest sens wnioskowania o zawieszenie alimentow
    do czasu uzyskania stalej pracy czy od razu pisac o obnizenie? Ma ktos jakies
    doswiadczenia w tym temacie? Z gory dziekuje za pomoc.

    Pzdr
    Kotar