  • 1. Data: 2008-01-03 18:28:03
    Temat: Zawiadomienie o braku opłaty parkingowej
    Od: "....piiiit...." <f...@w...pl>

    Witam.

    Dzisiaj znalazłem za wycieraczką samochodu coś takiego:

    http://fexel.webpark.pl/mandat.jpg

    Samochód stał zaparkowany tam około godziny.

    Nie widziałem informacji o strefie płatnego parkowania i nie wiem czy taka
    informacja tam jest.

    Dla mnie to jest jakieś wyłudzanie pieniędzy! Co to za kwoty i terminy
    zapłaty wyssane z palca!?

    Płacić czy nie płacić?

    Czy jak nie zapłacę, to oni to jakoś ode mnie ściągną?

    Nie jestem z Grudziądza i jeżeli miałbym zapłacić to chyba na poczcie?

    Czy wówczas liczy się data wpłaty na poczcie?