  • 1. Data: 2006-06-16 11:07:24
    Temat: Zawiadom. o popełn. przestępastwa ??
    Od: " Notif" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    mam pytanie:
    czy jeśli złożyłem zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa, w wyniku którego
    wszczęto postępowanie przygotowawcze a potem śledztwo, które następnie:
    - zostało morzone przez prokuratora
    - zostało ponownie wszczęte na podstawie mojego zażalenia
    - znowu zostalo umorzone przez prokuratora i zatwierdzone przez sąd
    natomiast po tym wszystkim okazało się, że jednak prokurator nie miał
    racji umarzając śledztwo, bo ujawniły się nowe okoliczności, w dodatku co do
    których orzekał mylnie biegly, to co w tej sytuacji należy zrobić ?
    Dodam, że ujawniły się te okoliczności w postaci niezbitych dowodów
    świadczących o przestępstwie.

    Czy złożenie ponownego zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa jest tutaj
    adekwatne ??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-16 17:36:12
    Temat: Re: Zawiadom. o popełn. przestępastwa ??
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Notif <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > świadczących o przestępstwie.
    >
    > Czy złożenie ponownego zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa jest tutaj

    W takim wypadku należy złozyć wniosek o podjęcie na nowo prawomocnie
    umorzonego postepowania - art. 327 kpk (jesli nie było przeciwko osobie).
    Jesli było - o wznowienie.
    W wypadku złozenia ponownego zawiadomienia narazasz się na odmowę wszczęcia na
    podstawie art. 17 par. 1 pkt 7 kpk.

  • 3. Data: 2006-06-16 21:52:19
    Od: " Notif" <n...@W...gazeta.pl>

    jb <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Jesli było - o wznowienie.
    > W wypadku złozenia ponownego zawiadomienia narazasz się na odmowę wszczęcia na

    Dzięki, precyzyjnie i wyczerpująco :).

    pzdr.