  • 1. Data: 2006-06-16 09:34:34
    Temat: Dzień wolny w pracy - wezwanie do sądu w charakterze świadka
    Od: "Marcin" <y...@o...pl>

    Zostałem wezwany do sądu w charakterze świadka. Obecność obowiązkowa. Jak
    może się do tego odnieść pracodawca. Czy będzie to dzień urlopu bezpłatnego.
    Doczytałem, że mogę wystąpić w wnioskiem o rekompensatę wynagrodzenia, tylko
    musi być on dostarczony do sądu przed rozprawą. Pierwszy raz się spotykam z
    taką sytuacją, więc proszę o pomoc.
    Serdecznie pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-06-16 10:18:32
    Od: stern <s...@0...pl>

    Marcin napisał(a):
    > Zostałem wezwany do sądu w charakterze świadka. Obecność obowiązkowa. Jak
    > może się do tego odnieść pracodawca. Czy będzie to dzień urlopu bezpłatnego.

    coś takiego.
    pracodawca ma obowiązek zwolnić Cię.

    > Doczytałem, że mogę wystąpić w wnioskiem o rekompensatę wynagrodzenia, tylko
    > musi być on dostarczony do sądu przed rozprawą. Pierwszy raz się spotykam z
    > taką sytuacją, więc proszę o pomoc.

    prawdę doczytałeś. możesz złożyć wniosek o zwrot utraconego zarobku.
    tylko trzeba wykazać ile straciłeś. ;)

    a w ogóle to dokładnie taki sam temat byl juz omawiany i to nie tak
    dawno. poszukaj w archiwum

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911