  • 11. Data: 2010-09-24 09:24:45
    Temat: Re: Zatrzymanie czyjejś własności z powodu nie zapłacenia za prąd
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 23-09-2010 16:43, BartekK pisze:

    > Ja bym się tylko zastanawiał, i obawiał, czy aby nie potrzeba jakiejś
    > koncesji na (od)sprzedaż energii elektrycznej?

    Koncesja potrzebna jest na dostawę energii. Pobierać opłaty za zużycie
    zakupionej od dostawy energii może każdy.

    > Raczej trzymałbym się (dla bezpieczeństwa skarbowego) wersji, że tylko i
    > wyłącznie "wynajęło się" (choćby bezpłatnie) miejsce z prądem,

    Większość lokali gospodarczych wynajmuje się z prądem opłacanym wg
    podlicznika, na podstawie refaktury od wynajmującego.
    Właśnie wysłałeś w kosmos pół Polski.

    ps. A ja mam prąd ryczałtem od metra powierzchni biurowej liczony.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 12. Data: 2010-09-24 16:00:49
    Od: Jan Stefaniuk <b...@b...brak>

    Witam ponownie. A więc sprawa dobiegła końca i obyło się bez problemów.
    Dnia dzisiejszego przyjechał kierownik i zapłacił mi należne 250 zł. Nie
    stawiał oporu ani nic.

  • 13. Data: 2010-09-24 17:22:42
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 24.09.2010 18:00, Jan Stefaniuk wrote:
    > Witam ponownie. A więc sprawa dobiegła końca i obyło się bez problemów.
    > Dnia dzisiejszego przyjechał kierownik i zapłacił mi należne 250 zł. Nie
    > stawiał oporu ani nic.

    Widac czyta pl.soc.prawo ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 14. Data: 2010-09-27 13:08:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Sep 2010, Maddy wrote:

    > ps. A ja mam prąd ryczałtem od metra powierzchni biurowej liczony.

    O ile pamiętam, w dawniejszych orzeczeniach SN (spełniał jeszcze wtedy
    rolę nadrzędną nad NSA, a "sprawę refaktur" wałkowano właśnie wtedy,
    pod bardzo restrykcyjnymi przepisami o papierkologii VAT), kładziono
    spory nacisk na konieczność dokonywania pomiaru i niemożliwość
    refakturowania na podstawie rozliczeń ryczałtowych.
    Nie wiem czy mam gdzieś na harddysku kopię takiego opisu i czy da się
    je łatwo wydłubać z wyszukiwarek, ale jestem pewien że tak to brzmiało.

    pzdr, Gotfryd