  • 1. Data: 2006-07-04 09:16:43
    Temat: Zaskarzyc lekarza / szpital ?
    Od: "Kard" <info@(wytnijto)mieszkajmy.pl>

    Zona (22 tydz. ciazy) 2 tyg temu zostala zdiagnozowana przez ginekologa ze
    sa zle przeplywy tetnicy i serca dziecka.
    Pojechalismy do szpitala we Wroclawiu gdzie stwierdzono ze nie wymaga
    hospitalizacji, dopisano tylko stan wod plodowych mniejszy od przecietnej -
    kazali przyjachac za 2 tygodnie na kontrole.

    Po tygodniu sami pojechalismy jescze raz do naszej Pani ginekolog, ktora
    potwierdzila sytuacje. Dalej wystepuja zle przeplywy itd.. wypisala drugie
    skierowanie do szpitala, pojechalismy do kolejnego (szpital nr 1 juz
    zamykali -remonty) W szitalu klinicznym SKANDAL!!
    Lekarz nas przyjal na korytarzu, nie zrobil zadych badan i kazal przyjechac
    za 5 dni bo nie ma wolnych łóżek!

    Pojechalismy na drugi dzien to prywatnej kliniki w Opolu lekarz stwierdzil
    ze jest malowodzie oraz ze sytuacja jest powazna.
    Nastepnego dnia po tym pojechalismy na wlasna reke do CentrumMatkiPolski w
    Łodzi, gdzie przzyjeli nas bardzo zyczliwie (tez nie bylo wolnych miejsc ale
    poweidzieli ze nas i tak przyjma). Niestety w Łodzi dziecko już zmarło, zbyt
    póxno zostało przywiezione, a 2 dni wczesniej zyło!!

    mam dowod odmowy przyjecia nas do szpitala gdy na skierowaniu po lacinie
    bylo napisane zamartwica- co nam wyjasnil dopiero lekarz w Łodzi. Poradzcie
    co robic, zeby taki skurw... lekarz wiecj nie odsyłał pacjętek do dom. Jak
    dlugo moze trwac sprawa gdy jest ewidentna wina lekarza.

  • 2. Data: 2006-07-04 13:37:25
    Temat: Re: Zaskarzyc lekarza / szpital ?
    Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kard" <info@(wytnijto)mieszkajmy.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co robic, zeby taki skurw... lekarz wiecj nie odsyłał pacjętek do dom. Jak
    > dlugo moze trwac sprawa gdy jest ewidentna wina lekarza.

    Trzeba się skontaktować ze Stowarzyszeniem link tu :
    http://www.sppnn.org.pl/index1.html

    --
    http://www.avia.tarman.pl
    http://www.azt.tarman.pl

  • 3. Data: 2006-07-04 14:52:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jerzy wrote:
    [ciach cytat gigant]

    > Trzeba się skontaktować ze Stowarzyszeniem link tu :
    > http://www.sppnn.org.pl/index1.html

    Zmieńcie sobie nazwę na "stowarzyszenie spamerów i lamerów"...

    Kilka razy dostałem od was na prywatną skrzynkę spam z waszymi
    reklamówkami, teraz tutaj cytujesz po lamersku (po cholerę cytowałeś
    wszystko jak leci, żeby p otem dopisać tylko dwie linijki?!)

  • 4. Data: 2006-07-04 15:01:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kard wrote:

> [...]
    > co robic, zeby taki skurw... lekarz wiecj nie odsyłał pacjętek do dom. Jak
    > dlugo moze trwac sprawa gdy jest ewidentna wina lekarza.

    Ja bym próbował zacząć od prokuratury (Art.160 par.2 KK za narażenie
    matki oraz dziecka oraz Art. 155 KK za nieumyślne - przez
    niedbałość/niekompetencję - spowodowanie śmierci dziecka).

    Ochroną ludzkie życie jest wg. Konstytucji objęte od poczęcia, więc
    dziecko nienarodzone IMHO pod człowieka wg. naszego prawa podpada).

    Równolegle warto zrobić szum w mediach - oni to kochają a i zmniejszy to
    szanse, że sprawa "rozejdzie się po kościach".

    Są jeszcze różne stowarzyszenia obrońców pacjentów, ale z różnych
    powodów (spamowanie itepe) nie budzą mojego zaufania.

  • 5. Data: 2006-07-04 17:49:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Andrzej Lawa [###a...@l...SPAM_PRECZ.com.###] napisał:

> [...]
    > Są jeszcze różne stowarzyszenia obrońców pacjentów, ale z różnych
    > powodów (spamowanie itepe) nie budzą mojego zaufania.

    Kluczowym dla całej sprawy będzie opinia biegłego. Tłumaczenie
    lekarza, że nie ma miejsca w szpitalu jest bezsensowne. Jeśli istniało
    zagrożenie życia i faktycznie owego miejsca nie było (lekarz
    cudotwórcą nie jest), to obowiązkiem lekarza było jednoznaczne
    pouczenie pacjentki o tym, a co więcej zaproponowanie przewiezienia do
    innego szpitala. Przy czym w dobie NFZ-ów nie umiem powiedzieć, jak to
    formalnie ma wyglądać, bo nie wiem kto powinien za taki przewóz
    zapłacić. Inna sprawa, że nie wiadomo, czy nawet w wypadku szybkiej
    hospitalizacji udało by się dziecko uratować, ale od tego już jest
    biegły.

    Na niekorzyść lekarza przemawia fakt, że zalecił przybycie do szpitala
    za 5 dni. Czyli tym samym dał wyraz temu, że istniały przesłanki
    medyczne do hospitalizacji pacjentki. A zatem wskazywało by to na
    fakt, że działał świadomie.

    Z mediami bym chwilę zaczekał. Z mojego doświadczenia wynika, że różne
    interwencyjne programy rzadko zadają sobie trud obiektywnego
    wyjaśnienia sprawy. Może się okazać, że nawet gdyby matkę niezwłocznie
    hospitalizowano, to dziecka nie dało by się uratować. Ale zanim
    ktokolwiek zajmie w tej sprawie stanowisko, to dziennikarze już
    wykonają egzekucję.

  • 6. Data: 2006-07-04 22:00:11
    Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl>

    wiadomości news:hubqn3-sod.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> [...]
    > reklamówkami, teraz tutaj cytujesz po lamersku (po cholerę cytowałeś
    > wszystko jak leci, żeby p otem dopisać tylko dwie linijki?!)

    O jakie spamy ci idzie ? badź łaskaw wyjaśnić od kogo dostajesz spamy ode
    mnie ? Coś sie szanownemu pomyliło chyba - albo wczytuj się łaskawwie w
    treść postu . Ja nie reprezentuje Stowarzyszenia ani w nim nie uczestnicze -
    wiem że istnieje i chciałem pomóc bo oni zajmują sie tym w sposób
    kompleksowy , a pytający ma powody do tego aby złożyć stosowne dokumenty tam
    gdzie trzeba i zgodnie z wymaganymi procedurami. I to by było na tyle . I
    daruj sobie przywoływanie innych do porządku odnośnie cytatu . W końcu to
    nie taka zbrodnia . no chyba że jesteeś jakim "moderatorem " na tej grupie
    --
    http://www.avia.tarman.pl
    http://www.azt.tarman.pl

  • 7. Data: 2006-07-05 01:26:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jerzy wrote:

    > O jakie spamy ci idzie ? badź łaskaw wyjaśnić od kogo dostajesz spamy ode
    > mnie ? Coś sie szanownemu pomyliło chyba - albo wczytuj się łaskawwie w

    Dostawałem. Od SPPNN.

    > treść postu . Ja nie reprezentuje Stowarzyszenia ani w nim nie uczestnicze -
    > wiem że istnieje i chciałem pomóc bo oni zajmują sie tym w sposób

    A, to przepraszam...

> [...]
    > nie taka zbrodnia . no chyba że jesteeś jakim "moderatorem " na tej grupie

    Zbrodnia nie. Ale jak rzucisz śmieć na chodnik, to też zwrócę uwagę -
    mimo że nie jestem ani policjantem, ani strażnikiem ani administratorem
    żadnego chodnika.

  • 8. Data: 2006-07-05 06:51:53
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 5 Jul 2006 00:00:11 +0200,
    Jerzy <j...@p...onet.pl> screamed:

    > O jakie spamy ci idzie ? badź łaskaw wyjaśnić od kogo dostajesz spamy ode
    > mnie ? Coś sie szanownemu pomyliło chyba - albo wczytuj się łaskawwie w
    > treść postu .

    SPNN to dobrze znani na mordpliku spamerzy. Tacy Don Quiyote walczący
    z całyn Internetem (uważający, że skoro mają stowarzyszenie, to masz
    ustawowy obowiązek ich maile odbierać;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 08:50:08 user up 11028 days, 20:45, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Accidents don't just happen; they must be carelessly planned.

  • 9. Data: 2006-07-05 12:29:18
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Bylam kiedys w podobnej sytuacji:(
    zglosilam sprawe do prokuratury, zostaly sporzadzone trzy opinie
    bieglych , toczy sie sprawa w sadzie ( wszytkie opinie sa na moja korzysc)
    zglosilam w sadzie sprawe cywilna o odszkodowanie- zostala podppisana
    ugoda ze szpitalem - dostalam ponad 33 tys.
    mozna zglosic rowniez sprawe do sadu lekarskiego )przez rzecznika- ale
    nie radze- duzo nerwow a klika i tak sie broni)
    Pozdrawiam i zycze duzo sil:(
    Ania

  • 10. Data: 2006-07-05 17:53:40
    Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl>

    wiadomości news:n2hrn3-s6g.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    W tej chwili rozeznalem sytuację i okazuje sie ze dzialają dwie organizacje
    pod tą nazwą jedna A.Sandauera druga wlasnie w moim Tarnowie R. Frakowicza.
    Organizacje te konkurują / może nawet walczą ze sobą , jedna drugiej
    zarzucając dość istotne różnice w podejściu do problemu - nie bede wyjasniał
    . Mając 60, po 2-ch zawalach i koplikacji podczas angioplastyki właściwie to
    może miałbym powody do skorzystania z usług tychże. Jednakże teraz gdy
    patrze na problem z perspektywy to stwierdzam że do stawania w szranki z
    .... jest potrzebna niebywała siła witalna , której to ani poszkodowani
    bezpośrednio ani zstępni w sytuacji extremalnej niestety nie mają. Stąd
    koniecznośc zwrócenia się do kogoś , kto w sposób prawidłowy / ze
    znajomością rzeczy / pokieruje ich sprawami .Wiem ,że wkraczając na droge
    prawną , bardzołatwo popełnić dość istotne błędy,które póxniej moga
    zaowocować takimi , a nie innymi orzeczeniami Sądu - stąd moja reakcja .

    P.S . W moim przypadku wszystko skończyło się szczęśliwie - o błedzie nie
    mogło byc mowy i własnie żyje dzięki wspanialej opiece lekarzy I Kardiologii
    CM w Krakowie - Za co im Wielkie Dzięki

    --
    http://www.avia.tarman.pl
    http://www.azt.tarman.pl