  • 1. Data: 2005-03-14 09:04:11
    Temat: Zasiłek - pytanie?
    Od: Lupo <l...@n...pl>

    Czy absolwentowi politechniki ( dyplom mgr inz) po rejestracji w
    urzędzie Pracy przysługuje zasiłek ??? Bo nie moge znaleźć nic na ten
    temat . Wiem że kiedyś był ale teraz ?

  • 2. Data: 2005-03-14 19:47:04
    Temat: Re: Zasiłek - pytanie?
    Od: Danna <b...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2005 10:04:11 +0100, Lupo napisał(a):

    > Czy absolwentowi politechniki ( dyplom mgr inz) po rejestracji w
    > urzędzie Pracy przysługuje zasiłek ??? Bo nie moge znaleźć nic na ten
    > temat . Wiem że kiedyś był ale teraz ?

    zasiłek - ogólnie rzecz ujmując - przysługuje, jesli bezrobotny w ciągu 18
    miesięcy przed dniem zarejestrowania był zatrudniony przez co najmniej 365
    dni; bardziejsz cszzegółowo - art. 71 ustawy o promocji zatrudnienia i
    instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004, nr 99, poz. 1001); pzdr.