  • Data: 2002-05-17 10:19:28
    Temat: Zasiesiedzenie wlasnosci nier.lokalnej bez art.136 k.c
    Od: "Michał Zieliński" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Nie jestem prawnikiem wiec jezeli moje pytanie jest malo sensowne to
    przepraszam :-)

    Pytanie, o ktorego zadanie mnie poproszono brzmi:
    Czy mozna zasiedziec wlasnosc nieruchomosci lokalnej ze wzgledu na
    uchylenie art. 136 k.c. i brak regulacji w ustawie o wlasnosci lokali?

    Jezeli mozna to poprosze o wysylanie kopii na m...@p...fm
    Dziekuje i pozdrwiam - Michal Zielinski