  • Data: 2002-05-18 11:19:52
    Temat: Re: Zasiesiedzenie wlasnosci nier.lokalnej bez art.136 k.c
    Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Rozumiem, że chodzi o zasiedzenie własności nieruchomości lokalowej, która
    to własność już powstała w oparciu o przepisy rzeczonej ustawy o wlasności
    lokali. Można zasiedzieć taką nieruchomość, gdyż ust. o własności lokali
    sama odsyła w art.1 do przepisów kodeksu cywilnego. Stosuje się wówczas
    przepisy o zasiedzeniu nieruchomości - art. 172 i 173 kodeksu cywilnego.
    Jeśli spelniasz warunki w artykułach tych przewidziane, możesz wystąpić do
    sądu miejsca położenia rzeczy z wnioskiem o stwierdzenie zasiedzenia na
    podst. art. 609 kodeksu postępowania cywilnego.
    pozdrawiam,
    Magda Szeliga

    Użytkownik "Michał Zieliński" <m...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:ac2lho$ctg$1@korweta.task.gda.pl...