  • 11. Data: 2005-09-30 07:13:19
    Temat: Re: Zasiedzenie (motorower)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dhhh1b$37g$1@news.dialog.net.pl>, Jarek wrote:
    >> LOL
    >> dawno się tak nie uśmiałem
    >
    > Dla osób którym naprawde śmiać się chce

    Niektórym śmiać się nie chce, a są ciekwi. To co, napisze Pan jak to
    zrobić?

    Renata

  • 12. Data: 2005-09-30 13:45:42
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dhjfrq$n5f$1@news.dialog.net.pl>, Jarek wrote:
    > Cyztanie ze zrozumieniem szfankuje

    Taa, szfffankuje, szfffankuje...

    >napisałem w poście że chciał bym się dowiedzieć a nie że wiem...

    Jak otrzymać zasiedzenia, a nie jak wejść w posiadanie bez kradzieży.
    To jak wejść?

    Renata

  • 13. Data: 2005-09-30 13:48:29
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    > Niektórym śmiać się nie chce, a są ciekwi. To co, napisze Pan jak to
    > zrobić?
    Cyztanie ze zrozumieniem szfankuje napisałem w poście że chciał bym się
    dowiedzieć a nie że wiem...