  • 1. Data: 2005-09-29 16:42:48
    Temat: Pytanie
    Od: "Diakonux" <d...@a...pl>

    Witam
    Sprawa jest taka jestem winien allegro koło 40zł. Sprawe juz przejeła firma
    windykacyjna i pytanie z mojej strony czy moga odemnie wyciagnac te
    pieniadze skoro nie podpisywalem żadnej umowy własnoręcznym podpisem ?
    Pozdrowienia
    Diakonux ( Piotr)

  • 2. Data: 2005-09-29 17:01:29
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    Diakonux napisał(a):
> [...]
    > windykacyjna i pytanie z mojej strony czy moga odemnie wyciagnac te
    > pieniadze skoro nie podpisywalem żadnej umowy własnoręcznym podpisem ?

    Olej temat, po 3 latach sie przedawni :)

    Pozdrawiam
    K.

  • 3. Data: 2005-09-30 03:44:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysiek wrote:

    > Olej temat, po 3 latach sie przedawni :)

    Trzech? Dlaczego trzech? 3 lata to chyba za świadczenie okresowe?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-09-30 03:48:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Trzech? Dlaczego trzech? 3 lata to chyba za świadczenie okresowe?

    okresowe zdaje sie po roku, czy po dwoch,
    3 lata jesli z drugiej strony jest firma (w wielkim skrocie)
    pozostale 10 lat

  • 5. Data: 2005-09-30 17:31:56
    Od: c...@g...pl (coreczka-1966)

    witek napisał(a):

    > okresowe zdaje sie po roku, czy po dwoch,
    > 3 lata jesli z drugiej strony jest firma (w wielkim skrocie)
    > pozostale 10 lat

    Masz racje - zdaje ci sie.;)
    pzdr
    A.