  • 1. Data: 2005-09-29 16:44:05
    Temat: Kodeks Pracy
    Od: "Jerzy" <j...@m...com>

    Witam!

    Kiedyś w Kodeksie Pracy były przepisy odnośnie
    prawa pracodawcy do powierzania pracownikowi innych
    obowiązków niż te wynikające z umowy o pracę,
    wskazywały w jakich okolicznościach i przez jaki okres
    czasu pracownik ma obowiazek je wykonywać.

    Przeglądałem w Internecie jednolity tekst Kodeksu Pracy
    i nie mogę tych przepisów znaleźć. Czy już nie obowiązują?
    A jeśli nadal obowiązują, to czy ktoś mógłby podać które
    artykuły dotyczą tego zagadnienia?

    I przy okazji - kiedy ostatni raz był zmieniany Kodeks Pracy?

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 2. Data: 2005-09-29 19:27:07
    Temat: Re: Kodeks Pracy
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Jerzy" <j...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > artykuły dotyczą tego zagadnienia?
    >
    > I przy okazji - kiedy ostatni raz był zmieniany Kodeks Pracy?

    Ostatni kodeks ze stycznia 2004

  • 3. Data: 2005-09-29 19:52:59
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dhhf6f$slh$1@atlantis.news.tpi.pl Maria
    <m...@n...pl> pisze:

    > Ostatni kodeks ze stycznia 2004
    Uwaga na zapisy, które "uaktywniła" data wuniowstąpienia. ;)

    Jotte

  • 4. Data: 2005-09-29 20:15:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maria napisał(a):

    > Ostatni kodeks ze stycznia 2004

    Nie masz racji. Nie pamiętam kiedy, ale od stycznia 2004 przepisy
    kodeksu pracy zmieniły się ze 2 razy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 5. Data: 2005-09-29 20:18:57
    Od: "Jerzy" <j...@m...com>

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi, chociaż trochę jestem
    skołowany. :-)

    A co z tymi przepisami odnośnie wyjątkowych/dodatkowych
    obowiązków, o które pytałem?
    Będę wdzięczny za podanie odpowiednich artykułów, jeśli
    nadal obowiązują lub zmian, które te przepisy anulowały.

    Pozdrowienia
    Jurek

  • 6. Data: 2005-09-29 20:22:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jerzy napisał(a):

    > A co z tymi przepisami odnośnie wyjątkowych/dodatkowych
    > obowiązków, o które pytałem?
    > Będę wdzięczny za podanie odpowiednich artykułów, jeśli
    > nadal obowiązują lub zmian, które te przepisy anulowały.

    Art. 42 par. 4 kp. Nie zmieniał się.

  • 7. Data: 2005-09-29 20:25:18
    Od: "Jerzy" <j...@m...com>

    > Art. 42 par. 4 kp. Nie zmieniał się.