  • 11. Data: 2015-03-29 19:21:23
    Temat: Re: Żart z konkurencji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.03.2015 o 16:42, Liwiusz pisze:
    > Jeszce gorzej, to nie żart z biedronki, tylko pomysł zerżnięty z filmu
    > "Job - ostatnia szara komórka" https://www.youtube.com/watch?v=Yz6p2iBxms8

    Nie wiadomo... Skojarzenie jest dość stare...

    ATPO: Film raz oglądałem i był wyjątkowo durny, jak zresztą inne Kultowe
    Filmy Polskie w stylu Dzień Świra... Zastanawia mnie tylko, jak jego
    treść w ogóle nawiązuje jakkolwiek do historii Joba. Bo nie umiem
    wyłapać większych związków.

  • 12. Data: 2015-03-30 12:04:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Mar 2015, Liwiusz wrote:

    > Można, można. Ale zobacz, nikt tak nie robi. Przypadek?

    Oberwiesz nisko latającym kwantyfikatorem, to pewne ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2015-04-02 02:24:03
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > E tam, ostatnio powstała Małpka, nie jest może tak wprost wieśniacko, jak Ropucha
    zamiast Żabki, ale żart jest.

    Jaki żart???

    Przecież i Żabka i Małpka (a także Biedronka) zostały założone
    przez tego samego człowieka. Sam z siebie żartuje?

    Piotr

  • 14. Data: 2015-04-02 16:51:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-02 o 02:24, PiotRek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:5517ec62$0$2191$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jaki żart???
    >
    > Przecież i Żabka i Małpka (a także Biedronka) zostały założone
    > przez tego samego człowieka. Sam z siebie żartuje?

    Żartuje z klientów (tych co obrażeni na Żabkę idą do Małpki:)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2015-04-02 17:41:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.04.2015 o 02:24, PiotRek pisze:
> [...]
    >
    > Przecież i Żabka i Małpka (a także Biedronka) zostały założone
    > przez tego samego człowieka. Sam z siebie żartuje?

    No założył Żabkę, sprzedał ją Czechom, a teraz założył Małpkę, która mi
    wygląda na żart :)

  • 16. Data: 2015-04-03 21:20:47
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Żartuje z klientów (tych co obrażeni na Żabkę idą do Małpki:)

    Hi hi, dobre! :-)

    Piotr

  • 17. Data: 2015-04-04 08:03:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.03.2015 o 14:05, Liwiusz pisze:
    > Można, można. Ale zobacz, nikt tak nie robi. Przypadek?

    Kolejny nikt:
    http://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201504/142800
    7519_4j3mrg_600.jpg

    :)

  • 18. Data: 2015-04-04 08:08:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-04 o 08:03, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Kolejny nikt:
    > http://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201504/142800
    7519_4j3mrg_600.jpg

    Wyjątek potwierdza regułę.