  • 1. Data: 2003-03-17 15:16:12
    Temat: Zapytanie o nierzetelnosc firmy - sr. dlugie
    Od: "Arczi" <a...@p...com>

    Witam serdecznie

    Zaczne od poczatku.

    Zakupilem laptopa na moja firme droga wysylkowa z firmy, hmm powiedzmy XXX.
    Zazyczylem sobie fakture VAT, obiecano 3 miesieczna gwarancje.
    No i coz, laptop przyszedl i owszem, w dobrym stanie, podczas pobieznej
    analizy przy kurierze wydawalo sie ze wszystko jest ok. Jednakze w
    zamowieniu, a raczej w wymianie oferty poprzez maila, ustalone byly inne
    parametry komputera w porownaniu z tym co dostalem. Roznice sa dosc znaczne
    (dysk 4 GB zamiast 6 GB, brak sieciowki, procesor Celeron 400 zamiast
    Pentium 400) no i brak fakturki a takze 3 miesiecznej gwarancji.
    Po zgloszeniu tego faktu osobie za to odpowiedzialnej dowiedzialem sie ze
    poprzez niedopatrzenie nie zostaly wyslane brakujace rzeczy. Obiecano
    przyslac w ciagu kilku dni, i jak nietrudno zgadnac ja dotad nic nie doszlo
    (2 tygodnie). Po kilku dniach twierdzono ze przesylka zostala przeslana na
    pewno, ale nie chce mi sie w to wierzyc.
    Co w takiej sytuacji moge zrobic ?
    Posiadam list przewozowy z pieczatka firmy zlecajacej, maile dotyczace
    oferty, telefon i nazwisko tej osoby. Jest to troszke daleko ode mnie, tak
    wiec dojazd pozostawiam jako ostatecznosc.
    Domyslam sie ze zdaza sie to dosyc czesto, niestety, jednak mam z czyms
    takim doczynienia poraz pierwszy :(

    Za wszelkie informacje mogace mi dopomoc serdecznie dziekuje.

    Pozdrawiam
    Arczi

    ---
    Poczta sprawdzona programem antywirusowym AVG