  • 1. Data: 2003-09-02 21:03:05
    Temat: Zapytanie
    Od: "Fundacja" <l...@o...pl>

    Prosze mi odpowiedzeć jakie konsekwencje moge mniec jesli
    Fundacja podpisała umowe o wykonanie pracy ale na skutek błędu fundacji i
    zleceniodawcy umowa została zerwana oraz zostało wystawione w drodze
    zabespieczenia weksel na jakąs sumę .
    teraz Firma żąda zapłaty za poniesione straty ale nie przyznaje sie do winy ze
    50% to ona ma winę?
    ma finase i Adwokatów

    w Papierach które ma od Sądu pisze ze UMOWA jest ważna kiedy są dwa podpisy na
    umowie jesli z tą firmą podpisałem umowe ale jest jeden podpis to czy umowa
    jest ważna?

    jesli Firma złoży wniosek do Sądu co wtedy wkład fundacji to 3000zł tak jest
    zapisane w statusie nie mamy zadnych dochodów co sie stanie czekam na odp

  • 2. Data: 2003-09-02 21:26:24
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

> [...]
    > Fundacja podpisała umowe o wykonanie pracy ale na skutek błędu fundacji i
    > zleceniodawcy umowa została zerwana oraz zostało wystawione w drodze

    Jakiego bledu? Kto odstapil od umowy?Kiedy wystawiono weksel?

    > teraz Firma żąda zapłaty za poniesione straty ale nie przyznaje sie do
    winy ze
    > 50% to ona ma winę?

    Co znaczy ze "ma 50 % winy"???

> [...]
    podpisy na
    > umowie jesli z tą firmą podpisałem umowe ale jest jeden podpis to czy

    W jakich papierach od sadu? Nic nie rozumiem-domyslam sie tylko ze moze
    zawarles umowe wbrew postanowieniom statutu nie zachowujac nalezytej
    reprezentacji-wtedy umowa jest niewazna a Ty mozesz poniesc odpowiedzialnosc
    za szkode wyrzadzona tym ze zadzialales jako organ osoby prawnej nie bedac
    nim. Ale tylko sie domyslam.

    Cos mi sie to wszystko nie trzyma kupy. Albo podasz wiecej szczegolow
    (precyzyjnie je opiszesz) albo na podstawie tego co napisales nikt nie
    bedzie w stanie udzielic odpowiedzi.

    Dan.