  • 1. Data: 2002-07-24 13:01:32
    Temat: Zapytanie ???
    Od: "Przemek" <b...@p...pl>

    Witam
    Mam male pytanko , ile przysluguje mi dni opieki na zone po porodzie , czy
    jest to uzaleznione od lekarza ile da dni zwolnienia czy jaks ustawa o tym
    mowi.
    Dodam ze jest to pierwsze dziecko.
    Prosilbym o porade.

    pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2002-07-24 13:27:46
    Temat: Re: Zapytanie ???
    Od: "sqrczakus paranoicus" <j...@w...pl>

[...]
    ::

    heh
    wlasnie siedze na 14 dniowym zwolnieniu lekarskim na opieke nad zona .
    nie ma znaczenia czy to porod czy co innego
    na czlonka rodziny ktory ukonczyl 14 lat , przysługuje Ci 14 dni zasilku
    opiekunczego w roku.
    popros lekarza o 14 dni ( i nie zapomnij wykorzystac 2 dni urlopu
    okolicznosciowego )

    pozdrawiam
    sqrczak
    mlody tata - www.grzes.vel.pl

  • 3. Data: 2002-07-24 13:31:42
    Od: "Przemek" <b...@p...pl>

    Użytkownik "sqrczakus paranoicus" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > opiekunczego w roku.
    > popros lekarza o 14 dni ( i nie zapomnij wykorzystac 2 dni urlopu

    Dzieki serdeczne za odpowiedz , o to mi chodzilo .
    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2002-07-24 13:50:15
    Od: "sqrczaqus paranoicus" <j...@w...pl>

    :: Dzieki serdeczne za odpowiedz , o to mi chodzilo .
    :: Pozdrawiam

    no problemos
    :)
    tylko nie zapomnij ze to na żone !!
    wiec masz się nią opiekować i wspierać !!!!!

    ;))))

    powodzenia zycze

    sqrczak