  • 1. Data: 2002-07-24 11:56:25
    Temat: Co poczac z tym fantem?
    Od: "Iwor" <j...@p...fm>

    Mieszkam w domku jedno-rodzinnym od 10 lat i obok facet kupil sobie
    wielkiego psa pol roku temu i zupelnie go nie interesuje, ze tan szczeka
    cala noc i caly dzien niemal non-stop. W dzien da sie przezyc(powiedzmy),
    ale w nocy ten pies nie daje spac ani mnie, ani mojej zonie i malym
    dzieciom. Do tego facet chyba go glodzi i zneca sie nad psem, bo ten nad
    ranem okolo 4-ta, 5-ta normalnie wyje z glodu. Widzialem tez jak go pare
    razy kopal i bil kijem. Co tu z tym poradzic? Gdzie sie zwrocic o pomoc, bo
    stalo sie to juz nie do wytrzymania i prawie nie spimy. Moje uwagi
    bezposrednio do wlasciciela psa nic nie daja, facet mysli chyba, ze mieszka
    na wsi, gdy tymczasem to prawie centrum 300 tys. miasta i ze skoro jest
    pies to wg. niego musi szczekac.

  • 2. Data: 2002-07-24 16:42:15
    Temat: Re: Co poczac z tym fantem?
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    mieszka
    > na wsi, gdy tymczasem to prawie centrum 300 tys. miasta i ze skoro jest

    Masz powazny problem :( nie wiem jak go rozwiazac ale moze ktos ci pomoze
    ... bede sledzil watek

    Wiem tylko ze mozesz wykluczyc skrge nad znecaniem sie na zwierzeciem bo to
    ze wyje nie oznacza jescze ze wlasciciel sie zneca czy ze czasami go kopnie
    :) To trzeba mocno udowodnic ... zlamania, otluczenia, zwichniecia,
    przypalanie , wycienczenie z glodu itp ...

    AndY

  • 3. Data: 2002-07-24 17:27:44
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    jak z panem nie mozna, to moze trzeba sie zaprzyjaźnic z psem :-)

    moze dac mu cos do jedzenia, zobaczyc czemu tak wyje - moze cos go
    szczegolnie drazni.