  • 1. Data: 2002-07-24 11:15:20
    Temat: Towar jest OK ale niezgodny z zamówieniem. Termin zwrotu: 7 dni, 5 dni czy trzeba sie z tym pogodzić??
    Od: <x...@p...onet.pl>

    Mam taki problem. Zamówiłem komputer i monitor. Sprzedawca zapewniał mnie że
    wszystko jest zgodne z zamowieniem. Nie sprawdzilem na miejscu i to był błąd.
    Okazało sie, że monitor nie jest dokładnie tym ktory chciałem, brak mu pewnej
    opcji która dla mnie była ważna. Nie mam zastrzezeń do jakości produktu ale do
    typu. Owa opcja nie jest wpisana w dokumentach zakupu wiec brak jest dowodów że
    mam nie to co zamówiłem.

    Skontaktowałem sie ze sprzedawcą po 7 dniach od zakupu. Za późno?? Stwierdził
    ze minął juz tydzień i nie mam prawa domagać sie wymiany towaru, oraz ze ów
    tydzień to 5 dni a nie 7.

    Jak jest naprawdę i co moge zrobić?

    Pozdrawiam
    D.