  • 21. Data: 2004-03-24 20:09:44
    Temat: Re: [ot [OT]] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    szerszen:

    > no i?
    >
    > to jak mniemam oznacza ze nie jestes juz lamerem i tobie nie maja prawa
    > zabraniac dostepu do netu?

    to troll (Raf256Maj) - juz go tak okrzyknieto na pl.pregierz i
    pl.comp.programming, gdzie RAF udzielal sie jako ekspert od C++ a nie umial
    napisac prosciutkiego programu w tym jezyku

    poza tym jest on zauroczonym uzytkownikiem linuxa z infantylnymi
    stwierdzeniem - "co wszystko z microsoftu to musi byc be"

    tak wiec daj dziecku spokoj :), dojrzeje chlopak, hormony sie ustabilizuja,
    pryszcze zejda i jeszcze sam kiedys zainstaluje Windowsa :D

    --
    PC

  • 22. Data: 2004-03-24 20:20:06
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    i...@i...pl news:c3spub$7pl$1@inews.gazeta.pl

    http://www.raf256.com/demo/

> [...]

    > tak wiec daj dziecku spokoj :), dojrzeje chlopak, hormony sie
    > ustabilizuja, pryszcze zejda i jeszcze sam kiedys zainstaluje Windowsa

    http://www.trolle.republika.pl ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 23. Data: 2004-03-24 21:30:40
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj:

    > http://www.raf256.com/demo/

    baardzo zawansowane projekty z prywatnej pseudo-szkoly, tylko powiedz mi
    dlaczego rok czasu czeka zadanko z pl.comp.programming? (w sumie czekalo,
    gdyz ktos inny "od niechcenia" rozwiazal je)

    > http://www.trolle.republika.pl ;)

    obawiam sie, ze powinienes sie zajac arnoldem a nie jakimis glupotami

    poza tym naprawde nie chce mi sie szukac w archiwum jakichs glupich dyskusji
    z Twoim udzialem

    EOT

    --
    PC

  • 24. Data: 2004-03-24 21:34:43
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > I bardzo dobrze - niech sie lameria uczy uzywac komputerow, jak sie pcha do
    > Interentu. Szkoda ze nie ma prawa jazdy na dostep do internetu, przez
    > takich wlasnie uzyszkodnikow potem inni maja wirusy a siec sie przeciaza i
    > chodzi powoli (w skali globalnej tymbardziej).

    > Nie uzywac technologi ktorych nie rozumiesz. Nie uzywac Windows.

    z tym się zgadzam. operator nie jest od dbania o oprogramowanie klienta i
    klient odpowiada za to co robi w sieci.

    natomiast to że ma jeszcze dopłacać do zerwania umowy jest śmieszne.

    inna sprawa że nie znamy treści umowy - jeśli w niej jest tak napisane i ją
    klient podpisał to raczej nie ma o czym mówić

  • 25. Data: 2004-03-24 21:39:07
    Od: <w...@c...3miasto.net>

> [...]

    > poza tym jest on zauroczonym uzytkownikiem linuxa z infantylnymi
    > stwierdzeniem - "co wszystko z microsoftu to musi byc be"

    be jest przede wszystkim ktoś co nie wie co robi - nieważne czy to jest
    windows, linux, Mac OS X czy NetBSD.

    i to że ktoś nie wiedział że rozsyła megabajty śmiecia w mailach to go nie
    usprawiedliwia.

    sam dostaje ok 40MB śmiecia typu wirusy i ok 10MB śmiecia typu spamy na
    skrzynke DZIENNIE. idzie to teraz automatycznie do /dev/null - ale zajmuje
    łącza w tym adresatów którzy przez to mają utrudnione życie.

    dlaczego ktoś taki jak ja ma tracić przez to że kto inny nie umie zapanować
    nad swoim komputerem używając systemu który nie rozumie? do tego w 99%
    przypadkach pirackiego.

  • 26. Data: 2004-03-24 21:43:19
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > Mowiac precyzyjnie: nic nie wiesz, na temat czy posiadasz wirusy
    > (o ile pracujesz pod wind?).
    > Jesli pod Linuksem czy innymi normalnymi systemami
    > operacyjnymi - to faktycznie problemu nie ma.

    dyskusja schodzi OT. to że zwykle Ci co robią śmietnik to windowsiarze to
    jest fakt - ale sprawa nie jest o system ale o odpowiedzialność.

    Jeśli klienci firmy microsoft (o piratach nie wspominam) uważają że to nie
    ich wina że wirusy poprzez ich komputery robią w sieci śmietnik - nie mają
    racji.

    Jeśli uważają że winny jest microsoft - czemu nie podadzą (zbiorowo) go do
    sądu ;)

    Wiadomo dlaczego - bo kupienie i otwarcie opakowania jest równoznaczne z
    przyjęciem umowy licencyjnej w której microsoft za nic nie odpowiada.

    Tak więc klient microsoft jest świadomy co robi kupująć to oprogramowanie.

  • 27. Data: 2004-03-24 21:45:48
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > Jak bym chcial posluchac kretynskich komentarzy napisal bym na pl.pregierz,
    > jednak interesowala mnie porada dotyczaca strony prawnej tej sytuacji. Nie

    umieść gdzieś na jakiejś stronie skan umowy którą podpisałeś z operatorem.

    Bez tego dyskusja i jakakolwiek pomoc nie jest możliwa.

    > jestem informatykiem, mam zainstalowane dwa oryginalne i bardzo czesto
    > uakutalniane programy antywirusowe, mimo to jakis wirus zainfekowal moj
    > komputer. Ale Tobie pewnie sie to nigdy nie przytrafilo?

    mi nie bo mam system w którym wiem co się dzieje. ale to jest rzeczywiście
    OT.

    Faktem jest natomiast że (chyba że umowa z operatorem stanowi inaczej w co
    wątpie) odpowiadasz za to co robisz w sieci.

    To czy robiłeś to specjalnie, czy też winny jest autor wirusa, microsoft,
    teściowa czy też twoja niewiedza nie jest tu istotne.

  • 28. Data: 2004-03-24 21:46:37
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > Zwykly smiertelnik jest tu niewinny.

    Jest bo zawarł z microsoft umowę licencyjną która mówi że microsoft za nic
    nie odpowiada.

    Tak więc przejął odpowiedzialność.

  • 29. Data: 2004-03-24 21:47:02
    Od: <w...@c...3miasto.net>

  • 30. Data: 2004-03-24 21:47:58
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    i...@i...pl news:c3sum4$aoi$1@inews.gazeta.pl

    > baardzo zawansowane projekty z prywatnej pseudo-szkoly, tylko powiedz
    > mi dlaczego rok czasu czeka zadanko z pl.comp.programming? (w sumie
    > czekalo, gdyz ktos inny "od niechcenia" rozwiazal je)

    Bo mam ciekawsze rzeczy do robienia

    > EOT

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,