  • 1. Data: 2004-03-24 08:09:53
    Temat: Likwidacja zakładu - kiedy odszkodowanie?
    Od: "Kam" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Upadł zakład.
    Pracownik ma prawo zgodnie z uchwałą do odszkodowania w wysokości
    dwumiesięcznego wynagrodzenia.
    Pytanie: Kiedy powinien je otrzymac?
    Czy do momentu ukonczenia trzymiesiecznego okresu wypowiedzenia?
    Czy dopiero kiedy syndyk " zorganizuje" jakies pieniądze na te wyplaty (czyli
    mozna na te pieniadze dluuuuugo czekac?)

    Chodzi w zasadzie o to czy pracownik moze liczyc na to, ze jeszcze przez 5
    miesięcy bedzie mial z czego zyc czy tylko przez trzy miesiace?

  • 2. Data: 2004-03-25 13:32:19
    Temat: Re: Likwidacja zakładu - kiedy odszkodowanie?
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 24 Mar 2004 08:09:53 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Kam napisał(a):

> [...]
    >
    > Chodzi w zasadzie o to czy pracownik moze liczyc na to, ze jeszcze przez 5
    > miesięcy bedzie mial z czego zyc czy tylko przez trzy miesiace?

    Jezeli pytasz kiedy powinien to w ostatnim dniu pracy lub razem z ostatnia
    wyplata ,ale kiedy dostaniesz to inna sprawa .Na pocieszenie powiem ci
    pracownicy maja pierwszenstwo do wyplaty odpraw i poborow. Tylko czy syndyk
    ma jeszcze co sprzedawac?
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-03-26 09:38:36
    Od: "Kam" <k...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > pracownicy maja pierwszenstwo do wyplaty odpraw i poborow. Tylko czy syndyk

    Na szczęscie syndyk ma co sprzedawac, z reszta zakład przejmuje (kupuje?)
    ktos inny a przynajmniej jego część, wiec pieniadze powinny sie znalezc...

    Dziekuje za pocieszajaca informacje.

    A wiesz moze czy jest prawdą, ze po upadlosci zakladu pracownik ma prawo do
    zasilku dla bezrobotnych przez okres 1 roku, mimo, ze w jego rejonie zasilek
    normalnie przysluguje przez okres 1/2 roku?
    (wydaje mi sie ze nie jest to prawda, ale nie wiem gdzie zweryfikowac te
    plotke...)

    Kamilla

  • 4. Data: 2004-03-26 13:23:00
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 26 Mar 2004 09:38:36 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Kam napisał(a):

    > (wydaje mi sie ze nie jest to prawda, ale nie wiem gdzie zweryfikowac te
    > plotke...)
    >
    > Kamilla

    OOOOOOOOo jaka szkoda , że to jest tylko plotka/niestety wiem to napewno/.
    Życzę Ci znalezienia szybko pracy, bo inaczj raz dwa zweryfikujesz ją w
    swoim urzędzie pracy.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)