  • 11. Data: 2004-12-19 21:35:18
    Temat: Re: Zapomniany/nie wydany towar w hipermarkecie.
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:cq411o$19u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> troll detected.
    >
    > where?

    Przeczytaj na spokojnie swoja wypowiedz.
    Poziom 14-latka piszacego z kompa tatusia, tylko bardzo szybko bo juz drzwi
    sie otwieraja.
    Juz wystarczajaco duzo na tej grupie wypowiedzi o takim poziomie, t.zn.
    wartosc informacyjna zerowa. Ja wiem : "To jest Usenet, mozesz mnie
    sPLONKowac", ale po co robic trollowisko z grupy, gdzie ludzie czesto
    autentycznie szukaja pomocy? No a tu w odpoweidzi dostaniesz :

    - Buahahahaha!! Powalilo cie??!!?
    - Mecenas Giertych przy pomocy swoich supersil rozwiaze ten problem.
    - Na moje tos powinien dostac czape
    - Nie wiem, nie znam sie, ale...
    - Zrobmy ankiete...
    - Tez masz problemy, wiesz ze na swiecie ludzie gloduja?

    Ty po prostu wlaczyles sie w ten nurt.

    --
    Wyscig szczurow to polega na tym, tego sie nie czuje,
    ze sie ciagle i ciagle z innymi porownuje.

  • 12. Data: 2004-12-20 00:23:32
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Tako Rzecze Sebol" <"lobo_(usun_to):
    > : przepraszam a kogo to obchodzi że pracowałeś na kasie ? nie wiesz kto

    Trollem przynajmniej w tym poście jesteś ty...
    Przedstawiłem jakie było ozwiązanie tam gdzie pracowałem, bo możliwe że
    podobne jest w hipermakecie, w którym zakupy robiono. Ciemniaku

    --
    GG: 4750296...TLEN: ravsite... WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521

  • 13. Data: 2004-12-20 00:27:44
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Tako Rzecze RAV:

    > : Trollem przynajmniej w tym poście jesteś ty...
    > : Przedstawiłem jakie było ozwiązanie tam gdzie pracowałem, bo możliwe że
    > : podobne jest w hipermakecie, w którym zakupy robiono. Ciemniaku

    Innymi słowy, abyś nie czepiał się mojego języka i nie nazywał przypadkiem
    14-latkiem:
    CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM !!!