  • 1. Data: 2003-08-01 19:55:20
    Temat: Zapłata za prowadzenie konta
    Od: "leo59" <s...@i...pl>

    Mam taką sprawę:
    W 1994r założyłem s.c. a co za tym idzie konto w PKO, spółka została
    zlikwidowana 31.12.1994r, ale niestety konto nie zostało zlikwidowane. Jakiś
    czas potem PKO przysłało informacje że nie ma ruchu na moim koncie i mam je
    zlikwidować. Gdy poszedłem do PKO nie miałem już pieczątki i pani
    oświadczyła mi, że bez pieczątki nie zlikwiduję konta, ale mam sę nie
    martwić bo oni je i tak po 3 miesiącach zlikwidują bo tak podobno ich
    przepisy przewidują. Kilka lat było "cicho", aż tu wczoraj dostalem pismo że
    ponieważ od ponad 6 miesięcy nie ma ruchu na moim koncie mam się do nich
    odezwać bo jeśli nie to oni mi je sami zlikwidują, bo tak ich przepisy
    przewidują, ale najgorsze że przez te wszystkie lata koszt obsługi mojego
    konta wynosi 680zł, i oni takiej kwoty się odemnie domagają. Proszę
    poradźcie co mam zrobić. Olać ich, czy napisać jakieś pismo

  • 2. Data: 2003-08-04 07:47:23
    Temat: Re: Zapłata za prowadzenie konta
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    leo59 wrote:

> [...]
    > 680zł, i oni takiej kwoty się odemnie domagają. Proszę poradźcie co
    > mam zrobić. Olać ich, czy napisać jakieś pismo

    Przede wszystkim nauczyć się, że wszystkie sprawy z bankiem załatwia
    się na piśmie z potwierdzeniem otrzymania na kopii. Nie zastosowałeś
    tej zasady kilka lat temu i teraz masz kłopoty.